زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۱
» اسلایدر دوم » آقای حامد آهنگی مراقب باش سرت را زیر آب نکنند!
تاریخ انتشار : 2024/04/12 - 15:12
 کد خبر: 168528
 34 بازدید

آقای حامد آهنگی مراقب باش سرت را زیر آب نکنند!

حامد آهنگی، چهره‌ای که با خندوانه به تلویزیون آمد و شوخی‌هایش همواره محل بحث میان کاربران بوده. عده‌ای فن پر و پاقرصش هستند و عده‌ای دیگر اعلام انزجار می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا به واکاوی ابعاد اجرای او بپردازیم.

آقای حامد آهنگی مراقب باش سرت را زیر آب نکنند!

برترین‌ها: در سال‌های اخیر با افزایش اقبال عمومی نسبت به تاکشوها یا برنامه‌های گفتگومحور، شاهد تولیدات فرhوانی بودیم. مهران مدیری، شهاب حسینی، پژمان جمشیدی و مهران غفوریان سرشناس‌ترین افرادی هستند که به این حیطه ورود کرده‌اند. اما در این میان ظهور یک چهره با اکت‌های کمدی شاید متفاوت‌ترین شکل از تاک‌شوها را در ذهن مخاطب باقی گذاشته است.

 

حامد آهنگی، چهره‌ای که با خندوانه به تلویزیون آمد و شوخی‌هایش همواره محل بحث میان کاربران بوده. عده‌ای فن پر و پاقرصش هستند و عده‌ای دیگر اعلام انزجار می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا به واکاوی ابعاد اجرای او بپردازیم.

انتقادات نسبت به حامد؛ فضای شوخی‌ها محترمانه نیست!

صفحه اینستاگرامی صبح سینما در انتقاد به برخی رفتارهای حامد آهنگی مقابل دوربین پرسشی را مطرح کرده و می‌نویسد: آیا استفاده از شوخی‌ های رکیک جنسی در «شب آهنگی» در شان خانواده ایرانی است؟ حامد آهنگی چهره‌ای است که از استیج‌های کوچک و ارگانی به فضای رسمی با مخاطبان گسترده رسیده؛ خیلی هم خوب و قابل ستایش اما آیا قرار است خوراکی که برای بیننده آماده می‌کند هم در سطح همان طنزهای سخیف باشد؟

آقای حامد آهنگی مراقب باش سرت را زیر آب نکنند!

تئاتر آزاد در پردیس‌های سینمایی به ابتذال کامل شهرت دارد. در این نمایش‌ها به هر شوخی رکیک جنسی چنگ زده می‌شود تا شاید یک صندلی دیگر پر شود.فصل جدید «شب آهنگی» به جای آن که حرف‌ تازه‌ای داشته باشد؛ کلکسیونی است از حرف‌های رکیک و زننده که می‌تواند برای کودکان نابالغ بدآموزی داشته باشد. هیچ مرزی از خودداری در این شو وجود ندارد و قرار است آقای آهنگی و دوستان با رجاله‌بازی به دل فرهنگ ایرانی حمله‌ور شوند. ساترا که همیشه کارهای جدی و اجتماعی را زیر تیغ می‌برند و بخش‌های زیادی از آن‌ها را حذف می‌کند مشکلی با ادبیات شب آهنگی ندارد؟

پیش به سوی اجرای انرژیک؛ وقتی هیجان حرف نخست را می‌زند!

وب‌سایت سینمایی فیلم‌نیوز که پوشش متن و حاشیه فضای سینما، تلویزیون و نمایش خانگی را بر عهده دارد در مقابل از ویژگی‌های فضای برنامه و اجرای حامد آهنگی می‌نویسد: «شب آهنگی» در استودیویی بزرگ و مقابل چشم جمعیت زیادی از تماشاگران اجرا می‌شود و این مسئله به خودی خودش هیجان برنامه را بالا می‌برد. حامد آهنگی از همان ابتدا در تعامل با تماشاگران و برگزاری مسابقه و گپ و گفت با آنها برنامه را شروع می‌کند و حتی هنگامی که مهمان وارد استودیو می‌شود، این ارتباط را قطع نمی‌کند. این مسئله باعث می‌شود تمرکز کامل از روی گفت‌وگوی میان مجری و مهمان برداشته شود و حتی گاه‌گاهی شاهد باشیم که مهمان برنامه به صورت مستقل با تماشاچی‌ها هم وارد تعامل شده است. مثلا در برنامه‌ای که داریوش فرضیایی یا جواد خیابانی در آن حضور داشتند. خیلی وقت‌ها خود آن‌ها بودند که رو به تماشاگرها حرف می‌زدند و نکات بامزه‌ای می‌گفتند.

آقای حامد آهنگی مراقب باش سرت را زیر آب نکنند!

یکی از دلایل بالا رفتن هیجان و تنوع تاکشوی «شب آهنگی» تاکید روی موسیقی است. در این تاکشو محلی برای استقرار سازها قرار دارد و در کنترل ریتم برنامه و ایجاد هیجان بسیار اثرگذار است. در قسمتی که داریوش فرضیایی مهمان برنامه بود می‌دیدیم که آهنگی برای بالا بردن جذابیت، حتی به حرکات موزون هندی هم رو آورده بود و حضور فرضیایی در این میدان، آن را شادتر و بامزه‌تر کرده بود.

در «شب آهنگی» با مجموعه‌ای گسترده روبه‌رو هستیم که حامد آهنگی بخشی از آن است. به همین دلیل هم تمرکز بیشتری روی اجرا دارد ضمن اینکه خود آهنگی هم تبحر بیشتری در اجرا دارد و هر لحظه با واکنش‌هایی سریع، موقعیت را کنترل می‌کند و گهگاه موضوع را برمی‌گرداند و اجازه نمی‌دهد برنامه از ریتم بیفتد.

کاربران چه می‌گویند؟

جکوارا نوشته:

وقتی از خارج تحریمیم و از داخل سایت‌هایای فیلم و سریال فیلتر شده، معلومه همرفیق و شباهنگی و خندوانه میشن محتوای فاخر.

آقای حامد آهنگی مراقب باش سرت را زیر آب نکنند!

محسن دیگر تاک‌شوی این روزها را به شباهنگی ترجیح می‌دهد:

این “عیدی HD” واقعاً خنده‌دار و بامزه‌ست. فرشاد فخار هم که نگم. کی شباهنگی نگاه می‌کنه آخه؟

نگار معتقد است:

حامد آهنگی واسه من نمونه یه آدمی که خدا بهش نگاه کرده! از اجرای استیج در شهرهای مختلف که من فقط ویدئوی کیش رو دیده بودم الان رسیده به جایی که خیلی از افرادی که می‌شناسم با حال خوب می‌شینن برنامه‌هاش رو می‌بینن.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اسلایدر دوم
ارسال دیدگاه