زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۲۰
» اجتماعی » ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
تاریخ انتشار : 2024/04/27 - 12:53
 کد خبر: 169040
 18 بازدید

ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران

در ادامه اقدامات مربوط به رفع نواقص خط ۳ متروی تهران، امسال نیز بخش دیگری از تأسیسات، دسترسی‌ها و ورودی‌های جدید این خط تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت تا کیفیت ارائه خدمات در ایستگاههای خط ۳ مترو ارتقاء یابد.

ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران

به گزارش ایسنا، مهندس آزاد اکبری مجری خط ۳ متروی تهران درباره برنامه‌های سال جاری جهت رفع حداکثری نواقص خط مذکور گفت: امسال هم مثل دو سال گذشته، سعی خواهیم داشت نقص‌های موجود در خط ۳ را به حداقل ممکن برسانیم و اگر منابع مالی لازم به موقع تأمین شود، اتفاق‌های خوبی رخ خواهد داد.

در این راستا با اولویت بندی صورت گرفته، قصد داریم ورودی دوم ایستگاه سهروردی و همچنین دسترسی دوم ایستگاه میرزای شیرازی را امسال راه اندازی کنیم. تکمیل و بهره‌برداری از سامانه تهویه RS ایستگاه شهید زین الدین به همراه هواساز ایستگاه هروی را نیز در دستور کار داریم و در صورت امکان، سیستم زهکش محدوده ایستگاه قدوسی را احداث خواهیم کرد.

بر اساس گزارش سایت شهر، مجری خط ۳ متروی تهران در ادامه صحبت‌های خود گفت: در دو سال اخیر، ۱۲ مورد از نواقص خط ۳ مترو برطرف شده است و اگر منابع مالی متناظر با کارهای باقی‌مانده این خط تأمین ‌شود، می‌توان تا سال ۱۴۰۴ کل نقص‌های موجود را برطرف کرد و پرونده آن را بست.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه