زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۲۲
» اجتماعی » آغاز به کار هیات امنای محلات شهر تهران با حضور زاکانی از امروز
تاریخ انتشار : 2024/04/28 - 11:59
 کد خبر: 169087
 13 بازدید

آغاز به کار هیات امنای محلات شهر تهران با حضور زاکانی از امروز

هیات امنای محلات شهر تهران امروز یکشنبه همزمان با سالروز شوراها کار خود را در دویست‌وسی‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با حضور شهردار تهران آغاز کرد.

آغاز به کار هیات امنای محلات شهر تهران با حضور زاکانی از امروز

به گزارش ایسنا، مهدی چمران در دویست‌وسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران همزمان با آغاز به کار هیات امنای محلات شهر تهران که با حضور شهردار تهران برگزار شد، اظهار کرد: نخبگان، هیات‌های مذهبی، ائمه جماعات در محلات و ادارات دولتی همانند آموزش و پرورش و بانوان فعال و مجموعه‌های ورزشی به همراه پنج نفر از معتمدین محل که از سوی شورا معرفی شدند در هیات امنای محلات از امروز کار خود را با همدلی و همکاری شهرداران مناطق و ستاد مرکزی هیات امنای محلات در معاونت اجتماعی شهرداری تهران آغاز خواهند کرد.

وی اضافه کرد: نیازمندی‌های محلات باید توسط هیات امنا بررسی و در دستور کار قرار بگیرد و نهایتا توسط شهردار منطقه اجرایی شود. قطعا حرکت مبارکی است که در روز شوراها این هیات امنا کار خود را آغاز می‌کند. کار بسیار سختی بود و اشاره‌ای شد که در دبیرخانه این هیات تلاش شبانه روزی صورت گیرد تا در ۳۵۲ محله تهران هم‌اکنون این هیات‌ها کار خود را آغاز کنند که قطعا از برکات این کار خیر، مردم بهره‌مند خواهند شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به سخنان امام راحل در سال ۱۳۵۸ در خصوص شوراها اظهار کرد: امام در این سال تاکید کردند شوراها در همه جا باشند و هر کدام منطقه خود را اداره کنند که این مترقی فکر کردن امام به گونه‌ای است که در تاریخ اسلام شخصیتی همانند امام را بیابیم که این انقلاب را به وجود آورد و امروز هم در دانشگاه‌های آمریکا و فلسطین نتایج آن را مشاهده می‌کنیم.

چمران تاکید کرد: محلات قدیم و مشهور فراوانی داشته‌ایم که امروز هویت خود را به آن صورت قدیم از دست داده است در حالی که بزرگان و ریش سفیدانی داشتند که امیدواریم امروز هیات امنای محلات همانند آنها در جهت حل مشکلات اقدام کنند و با کار، فعالیت، برنامه ریزی و همکاری خودشان تحول، حرکت و زنده‌سازی در محلات را به وجود بیاورند.

وی اضافه کرد: ان‌شاءالله هیات امنا در هر محله یک وزنه و نقطه اتکا برای مردم محله باشد و هر چه این هیات‌ها به کار محلات بیشتر رسیدگی کنند بار از روی دوش شورا و شهرداری مرکز برداشته می‌شود. بی‌تردید هر کجا که ضرورت دیدید اداره آب، برق، گاز و غیره را به جلسات خود دعوت کنید و این آزادی عمل را دارید. دستورالعملی هم که تهیه شده امیدواریم براساس آن، کار خود را به پیش ببریم.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه