زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» اسلایدر دوم » جنابان مهناز افشار و داریوش، جان مردم بازیچه شما نیست!
تاریخ انتشار : 2024/03/09 - 13:03
 کد خبر: 167710
 250 بازدید

جنابان مهناز افشار و داریوش، جان مردم بازیچه شما نیست!

مهناز افشار طی روزهای اخیر درگیر حاشیه‌ای شده که به طور مستقیم به جان مردم ارتباط دارد، او چند سال پیش در همکاری با داریوش دارویی را تبلیغ کرده بود که توسط وزارت بهداشت تایید نشده بود و همین ماجرا مسبب جنجال‌های زیادی شد.

جنابان مهناز افشار و داریوش، جان مردم بازیچه شما نیست!

برترین‌‎ها: مهناز افشار طی روزهای اخیر درگیر حاشیه‌ای شده که به طور مستقیم به جان مردم ارتباط دارد، او چند سال پیش در همکاری با داریوش دارویی را تبلیغ کرده بود که توسط وزارت بهداشت تایید نشده بود و همین ماجرا مسبب جنجال‌های زیادی شد.

جنابان مهناز افشار و داریوش، جان مردم بازیچه شما نیست!

مهناز افشار در توئیتر خود نوشته است:

آقای داریوش ، من عاشق صدای شما و بسیاری از ترانه‌های شما هستم. و بارها هم به خودتون انتقال دادم و حتی نوشتم. اما وقتی از انسانیت می‌گویید ناچار هستم به یاد تجربه تلخ خودم با شما بیافتم. یکی از پرونده های من در داخل ایران به خاطر آقای داریوش است۔ همیشه فن صدایش بودم، از من خواست برای آمپول نالوکسان ویدیو ضبط کنم و گفتند مورد تایید وزارت بهداشت جهانی(این عبارت خیلی سوژه مخالفان افشار شده، آن‌ها در واقع این عبارت را گاف تلقی کرده‌اند) است۔ وقتی ویدیو و چیزی که ایشان از من خواسته بود را پُست کردم، وزارت بهداشت از من شکایت کرد، چندین بار از ایشان خواستم نامه‌ای از وزارت بهداشت جهانی که گفته بودند نالوکسان قابل استفاده برای اوردوز در منزل هم هست را بفرستند تا بتوانم در دادگاه از خودم دفاع کنم که بدون مدرک این‌کار را نکردم و ایشان دیگر پاسخ من را نداد۔».

در سال ۱۳۹۷ مهناز افشار در پستی اینستاگرامی نوشت: «متاسفانه سالانه بیش از شش هزار نفر از جوانان نازنین مملکت ما بر اثر سود مصرف مواد جانشان را از دست می دهند در صورتی که این عزیزان می توانند با دریافت یک آمپول نالوکسان حیات بگیرند. هزینه این دارو بسیار ارزان است و در داروخانه ها هم در ایران موجود است. تنها نیاز به اطلاع رسانی در میان جوانان و خانواده ها دارد تا آن ها جهت استفاده به هنگام در زمان بروز عوارض ناشی از سو مصرف و تغییر سیاست گذاری کلان جهت ارائه این دارو در داروخانه ها به افراد بدون نیاز به دریافت نسخه پزشک می باشد.»

مهناز افشار، داریوش اقبالی را زیر این پست تگ کرده بود. در واقع آن پست، همان همکاری افشار و داریوش است که حالا افشار در این روزها آن را یادآوری کرده است، داریوش اقبالی سال‌ها پیش مراکز ترک اعتیادی را در ایران راه انداخته بود که درباره آن حرف و حدیث‌های زیادی است. ناگفته نماند که طی دهه‌های شصت و هفتاد، به واسطه سبک زندگی داریوش و طرفدارانی که داشت، خیلی‌ها به عشق او معتاد می‌شدند و داریوش سال‌ها بعد در قالب راه‌اندازی این مراکز ترک اعتیاد خواسته بود که جبران مافات کند.

اما این دارو چیست که تبلیغش برای این بازیگر 46 ساله سینمای ایران دردسرساز شده است.

در بانک اطلاعات دارویی آمده: سرگیجه، خواب آلودگی، تهوع، استفراغ، افزایش ضربان قلب و فیبریلاسیون، تورم صورت و لب از عوارض مصرف نالوکسان می باشد. در ضمن تاکید بسیاری شده که داروی نالوکسان فقط در شرایط اضطراری استفاده شود.

جنابان مهناز افشار و داریوش، جان مردم بازیچه شما نیست!

واکنش اورژانس کشور

مجتبی خالدی سخنگوی وقت  سازمان اورژانس کشور نیز در واکنش به این ماجرا طی مصاحبه‌ای اظهار کرده بود: داروی نالوکسان حتما باید تحت نظر پزشک استفاده شود و دارویی نیست که بتوان با آن شوخی کرد به دلیل اینکه تداخل این دارو ممکن است منجر به مرگ افراد شود. فروش این دارو در داروخانه‌ها ممنوع است و در لیست دارو‌های otc نیست.

در آن زمان و در پی این اظهارات، سخنگوی سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، اظهارات مهناز افشار را رد کرد و از سلبریتی ها خواست در موضوعات پزشکی اظهار نظر نکنند. سخنگوی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: «اظهارات این بازیگر صحت ندارد و کسی غیر از صاحبان حرف پزشکی حق اظهار نظر در حوزه سلامت و درمان را ندارد. متاسفانه در کشور ما ظاهرا افراد وقتی‌که اشتغالات دیگرشان کمتر می‌شود، فورا به اظهار نظر در حوزه پزشکی و طب مبادرت می‌کنند که این کار فقط موجب بروز مشکلات برای مردم می‌شود و می‌تواند پیامدهایی را برای مردم به دنبال داشته باشد.

همزمان با حواشی توئیت مهناز افشار درباره داریوش اقبالی، ب.آ، روزنامه نگار با کنایه خطاب به مهناز افشار در اینستاگرام خود نوشت: این هم تقدیر ما شد. زمانه دارد در این سالها شوخی‌های تلخی با ایرانی جماعت می‌کند. مهناز افشار در یکی از همان نخستین گفت‌وگوهایش در روزهای نمایش «شور عشق» گفته بود: «مهناز افشار کسی است که دوست دارد کار نو داشته باشد. کار سخت داشته باشد و درجا نزند و در یک سطح نماند و متفاوت باشد. من در زندگی هم همین طور هستم.» (۹ مهر ۱۳۷۹، تماشاگران) ۲۳ سال پس از آن گفت‌وگو هم لابد دارد «کار نو» می‌کند!

این روزنامه‌نگار در واقع از جمله حامیان بی‌شمار داریوش است که اعتقاد دارند، داریوش می‌تواند اظهارنظر اجتماعی داشته باشد اما امثال افشار به خاطر سوابقشان نمی‌توانند.

جنابان مهناز افشار و داریوش، جان مردم بازیچه شما نیست!

در ادامه واکنش برخی کاربران به توئیت جنجالی مهناز افشار خطاب به خواننده لس‌آنجلسی معروف را بخوانید:

* رعنا در اولین واکنش به توئیت مهناز افشار نوشت: از این زاویه هم میشه به قضیه نگاه کرد که بعضی از کسایی که امروز دارن بهش فحش میدن، اون موقع ازش به عنوان آدم حسابی اسم می بردن.لطفا اونا بیان جواب بدن.

* سوگل هم توئیت مهناز افشار به داریوش اقبالی را اینگونه تحلیل کرد: از مهناز افشار باید شکایت جهانی بشه برای واردات شیر خشک سمی آلوده به قصد آلوده کردن جامعه به طور عمدی. داستان درخواست آقای اقبالی از ایشون و ماجرای آمپول ترک اعتیاد پیشکش.

* کیارش هم اینگونه نظر داد: مهناز افشار به هیچ وجه قابل اعتماد نیست. یه سلبریتی نون به نرخ روز خور حزب باد با پرونده ی خیلی سیاه که بگیم یبار اشتباه کرده و باید بخشیدش!

* اکانت توئیتری «واقع‌بین باشیم» هم گفته است: اینکه مهناز افشار فکر میکنه در حمایت از لیست امید کار بدی کرده، و برای جبرانش اومده موضع جدید گرفته، خیلی فاجعه هست خداوکیلی! من نگران فردای این زنم!

* رضا نیز در نقد مواضع جدید مهناز افشار می‌گوید: دارم خواب می بینم؟ از تیم احمدی نژاد و روحانی دیگر منفعت جدیدی نصیبش نشده الان اومده چرخش کرده به سمت دیگر. خجالت بکش دو رویی بسه خانم هم با اعتبار مردم بازی کردی و هم با جونشون. منفعت طلب. گول نخورید افشاگری ایشون یک پروژه اس.

* مریم هم در تائید توئیت رضا گفت: اعترافات مهناز افشار سندی دیگر به کاسب کاری و حق نشناسی اوست که برای منافع خود از دوش تک تک ایرانیان بالا می روند و ابایی از اظهار آن ندارند. یک روز شیر خشک، یک روز آمپول ترک اعتیاد. یک روز خرج کردن از یک خواننده!

* محمدرضا هم با انتقاد شدید از مهناز افشار می نویسد: واقعا مهناز افشار کی باشه از یک هنرمند بخواد درباره فلان موضوع  توضیح بده؟ شما خانم افشار پرونده خودت به شدت سیاهه و به نظرم اول خودت باید درباره عملکردت توضیح بدی.

* شهین هم طعنه سنگینی به مهناز افشار زد و نوشت: واقعا مهناز افشار به جایی رسیده خودشو نماینده مردم و میدونه هر روز از یک نفر طلبکار میشه؟ دنیا در قزمیت‌ترین حالت خودشه! :)))))

* حساب کاربری «کاسب نباشیم» هم نظر داد: واقعا برای مهناز افشار اکلیلی شدین؟ این خانم خودش باید پاسخگو باشه که با دارو و جون مردم ایران بارها بازی کرده . دو دقیقه برای یکی که مستقیم و غیرمستقیم برای کسب پول ماجرای شیرخشک آلوده و آمپول ترک اعتیاد را راه انداخت. سریع اکلیلی نشید!

* آرش هم در یک واکنش معنادار به توئیت مهناز افشار نوشته است: زیاد جدی نگیرید! مهناز افشار دیگه، یک هنرمند ادایی درجه دو که با اسم و رسم فلان خواننده زن قبل انقلاب برای خودش به ادعای شباهت به او اعتبار خرید و برای کاسبی با فرزند یکی از مقامات دولت احمدی نژاد ازدواج کرد و ماجرای شیرخشک پیش اومد و سر آخر هم رفته برای خودش اونور آب زندگی میکنه با کلی حواشی. مهناز افشار را جدی نگیرید لطفا. جدی نگیرید.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اسلایدر دوم , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه