زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۰
» خبر داغ » استیلی: هیچ‌کس به ما کمک نمی‌کند/ بازیکنان امشب به تیم‌هایشان برمی‌گردند
تاریخ انتشار : 2019/12/16 - 17:12
 کد خبر: 86422
 196 بازدید

استیلی: هیچ‌کس به ما کمک نمی‌کند/ بازیکنان امشب به تیم‌هایشان برمی‌گردند

سرمربی تیم ملی امید از وضعیت اردوی این تیم ابراز شکایت کرد.

استیلی: هیچ‌کس به ما کمک نمی‌کند/ بازیکنان امشب به تیم‌هایشان برمی‌گردند

حمید استیلی، سرمربی تیم ملی فوتبال امید در حاشیه تمرین این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدا از پروین، زرینچه و کلانی که به تمرین آمدند تشکر می‌کنم. این اردو از روز شنبه آغاز شده تا تیم در کنار هم قرار بگیرند و آماده مسابقات شوند. با باشگاه‌ها تعامل داشتیم. قرار شد شنبه یک گروه از بازیکنان و یک‌شنبه هم گروه دوم برای ریکاوری به اردوی تیم ملی امید بیایند که این کار انجام شد.

وی ادامه داد: امروز اولین تمرین کامل تیم ملی امید بود و امشب هم بازیکنانی که قرار است در تیم شان بازی کنند به تیم هایشان برمی‌گردند. ما با سازمان لیگ صحبت کردیم اما نتوانستیم هماهنگ کنیم و بازی‌ها باید انجام می‌شد. تنها بازیکن صنعت نفت به اردو نیامد و این بازیکن محروم شد. هر باشگاهی به ما بازیکن ندهد، آن بازیکن برای باشگاهش هم نمی‌تواند بازی کند.

وی در خصوص تعامل با تیم‌های باشگاهی گفت: باشگاه‌ها می‌گویند بازیکنمان را می‌خواهیم و نمونه آن استقلال و سپاهان هستند که در جام حذفی با هم بازی دارند و پای یک جام در میان است. از اکثر تیم‌ها به جز سایپا دو بازیکن دعوت شده‌اند. سازمان لیگ هم به ما گفت چون ما دیر شروع کردیم، کاری از دست ما برنمی‌آید و حتی در جلسه دو ساعت پیش ما با سازمان لیگ و ساکت، آن‌ها گفتند کاری نمی‌توانند برای تیم انجام دهند. تیم ملی امید فقط پنج جلسه تمرین کرد و کار تاکتیکی انجام داد. همه می‌خواهند کمک کنند ولی کاری نمی‌کنند.

استیلی در خصوص حمایت کلامی فدراسیون از تیم ملی امید توضیح داد: ما از قبل برنامه‌ریزی کرده بودیم اما سازمان لیگ گفت که لیگ برتر یک ماه و نیم به اجبار، دیر شروع شده است و حتی بعضی تیم‌ها در جام باشگاه‌های آسیا بازی دارند و نمی‌توان بازی را عقب انداخت. ما به آن‌ها گفتیم که لیگ را باید تعطیل کنید تا باشگاه‌ها ضرر نکنند زیرا ما در هر صورت بازیکنان را می‌بریم و اگر باشگاهی بازیکن ندهد، آن بازیکن محروم می‌شود.

سرمربی تیم ملی امید درباره شرایط بازیکنان گفت: امید نورافکن و علی شجاعی مصدوم به تیم ملی امید اضافه شدند. از زمانی هم که به تیم اضافه شدند نتوانسته‌اند تمرین کنند و فقط به دور زمین می‌دوند. اگر بخواهد دو بازی هم برای تیمش انجام دهد، مصدومیتش تشدید می‌شود. درست است که ما ۵۰ بازیکن در نظر داشتیم اما بازیکنی مثل نورافکن کاپیتان تیم ملی امید است و نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. مشکلات زیاد است و کاری نمی‌توان کرد.

وی در خصوص درخواست برای تعویق بازی‌های سپاهان و استقلال گفت: ما این درخواست را مطرح کردیم و می‌خواستیم بازی‌ها تعطیل شود اما به نتیجه‌ای نرسیدیم و سازمان لیگ به ما گفت که کاری از دستش بر نمی‌آید و کمکی به ما نکردند.

استیلی در خصوص این که اگر پای تیم ملی بزرگسال وسط بود، سازمان لیگ بازی‌های لیگ برتر را تعطیل می‌کرد توضیح داد: دقیقا مشکل ما همین است و کار سختی داریم. سانچز، سرمربی تیم ملی امید قطر گفت این تیم سه سال است که در کنار هم حضور دارند. تیم امید کره‌جنوبی در مالزی اردو زده است، ازبکستان در دوبی و چین در کشورهای مختلف اردو زده‌اند. ما هم در اردو هستیم اما انگار نیستیم. بازیکنان امشب می‌روند زیرا باشگاه‌ها از ما درخواست کردند که با تیم تمرین کنند. ما فقط از باشگاه‌ها خواستیم که این‌ بازیکنان را ۲۸ آذر به ما برگردانند تا راهی قطر شویم. این وسط اگر بازیکن محروم شود، هم تیم ملی ضرر می‌بیند و هم تیم باشگاهی و این به نفع هیچ‌کس نیست.

سرمربی تیم ملی امید درباره دعوت نشدن غلامی گفت: غلامی مشکل درون‌تیمی داشت و در حال صحبت هستیم. او قطعا می‌تواند به تیم کمک کند اما برای ما مهم نظم و انضباط تیم است.


برچسب ها : ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه