زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۰
» تله تایپ » نوروزی:‌ برگزاری اعتراضات آرام بدون مجوز امکان‌پذیر است
تاریخ انتشار : 2019/11/28 - 13:01
 کد خبر: 83884
 180 بازدید

نوروزی:‌ برگزاری اعتراضات آرام بدون مجوز امکان‌پذیر است

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «برگزاری اعتراضات آرام بدون مجوز امکان‌پذیر است»، گفت که به خشونت کشیده شدن برخی اعتراضات اخیر در واقع ایجاد بحران و ناامنی بوده است.

نوروزی:‌ برگزاری اعتراضات آرام بدون مجوز امکان‌پذیر است

حجت الاسلام حسن نوروزی اظهار کرد: اعتراض و انتقاد اشکالی ندارد و آزادی آن به رسمیت شناخته شده است ولی بحث این است که در جریان افزایش قیمت بنزین در خیلی از شهرها اعتراضات از حالت اعتراض و انتقاد خارج شد و از بین بردن بانک‌ها و مراکز مختلف را شاهد بودیم که در واقع ایجاد نوعی بحران و ناامنی بود.

وی افزود: ما به عنوان حکومت یک ضعف در این ماجرا داشتیم و آن این بود که پیش از اعمال گرانی ملت را توجیه نکردیم.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس یادآور شد: اعتراضات اخیر در وکیل آباد مشهد نیم ساعته تمام شد و در برخی شهرها آرام برگزار شد اما آنچه در رباط کریم، بهارستان، ملارد و قدس اتفاق افتاد و شاهد به آتش کشیدن برخی اماکن و بستن جاده ها بودیم درست نبود.

نوروزی با بیان اینکه «خلاء قانونی در زمینه برگزاری تجمعات وجود ندارد»، گفت: معترضین هم می‌توانند از وزارت کشور اجازه بگیرند و هم می‌توانند بدون مجوز اعتراضات آرام داشته باشند. کسی با صرف راهپیمایی آرام و رساندن پیام مخالفت نمی‌کند، تا الان هم در ۴۰ سال گذشته مشکلی در این زمینه نداشتیم بلکه مشکل در جایی بود که اعتراض به خشونت کشیده شده است.


برچسب ها : ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه