زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۰
» تله تایپ » راه مجیدی برای رستگاری در تیم‌ ملی امید چیست؟
تاریخ انتشار : 2019/09/26 - 21:13
 کد خبر: 75347
 147 بازدید

راه مجیدی برای رستگاری در تیم‌ ملی امید چیست؟

مربی پیشین تیم‌ ملی امید می‌گوید این تیم در صورت انتخاب افراد مستعد می‌تواند به المپیک صعود کند.

راه مجیدی برای رستگاری در تیم‌ ملی امید چیست؟

قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی فوتبال المپیک در آسیا امروز (پنجشنبه) برگزار شد که ایران در گروه مرگ با ازبکستان، کره‌جنوبی و چین هم‌گروه شد. منصور رشیدی، پیشکسوت فوتبال ایران و مربی اسبق تیم‌ملی امید در گفت‌وگو با ایسنا درباره این گروه‌بندی اظهار کرد: در هر صورت آخرین المپیکی که ایران حضور داشته مربوط به المپیک مونترال است و امیدواریم پس از ۴۷-۴۸ سال طلسم نرفتن به المپیک شکسته شود و ما به این رقابت‌ها راه پیدا کنیم. فرهاد مجیدی چند ماه است که روی این تیم کار می‌کند ولی در بازی‌های دوستانه چنگی به دل نزده است. ما برای المپیک ۲۰۱۲ تیم خوبی در اختیار داشتیم که تمام بازیکنانش بعدها ستاره‌های فوتبال ایران شدند ولی به خاطر اشتباهی که فدراسیون فوتبال انجام داد نتوانستیم به این رقابت‌ها صعود کنیم.

او افزود: من شناخت کافی از تیم امسال ندارم اما ایران برای ۵۰ سال در مقطع‌های مختلف بهترین تیم آسیا بوده که هفت بار قهرمان آسیا شدیم و چندین بار به المپیک و جام جهانی صعود کردیم. این اتفاق به خاطر در اختیار داشتن بازیکنان با استعداد و جوان برای ایران رخ داده است. بازیکنان کنونی تیم ملی امید هم جوان و آینده‌دار هستند و می‌توانیم بهتر از این‌ها عمل کنیم و قطعا به صعود به المپیک امیدوار باشیم.

مربی اسبق تیم‌ملی امید با اشاره به دوره حضور خودش در این تیم گفت: درست است که الان بازیکنان معروف و نام‌دار زیادی در تیم‌ملی امید حضور ندارند اما زمانی که من در تیم‌ملی امید بودم، دروازه‌بان‌ها را از بازیکنانی که آن زمان شناخته شده نبودند انتخاب کردم. من از بین ۱۶، ۱۷ گزینه، بیرانوند و مظاهری را از تیم امید نفت و ذوب‌آهن و حسینی را با معرفی یکی از دوستان از شیراز انتخاب کردم. این سه نفر در آن زمان بازیکنان شناخته شده‌ای نبودند اما الان بهترین دروازه‌بان‌های ایران هستند و در تیم‌ملی حضور دارند. امیدوارم در این دوره هم جوانان مستعدی به تیم‌ملی امید دعوت شوند و بتوانیم موفق باشیم.


برچسب ها : ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه