زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۰
» بانک و بیمه » همه دستگاه ها باید در راستای رونق تولید تلاش کنند
تاریخ انتشار : 2019/05/06 - 10:05
 کد خبر: 50971
 123 بازدید

امام جمعه بجنورد:

همه دستگاه ها باید در راستای رونق تولید تلاش کنند

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان خراسان شمالی با امام‌جمعه بجنورد و نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار کرد.

همه دستگاه ها باید در راستای رونق تولید تلاش کنند

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خراسان شمالی، آیت‌الله ابوالقاسم یعقوبی- نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد- در این دیدار اظهار کرد: خرسندیم که پایه و اساس بانک مهر اقتصاد بر اساس قوانین اسلام شکل‌گرفته است و مخلص‌ترین کارکنان در این بانک، مشغول ارائه خدمات به مردم هستند.

وی بابیان اینکه مقام معظم رهبری شعار امسال را رونق تولید قرار دادند و علاوه بر شعار امسال در روزهای پایانی سال1397 بیانیه گام دوم انقلاب را صادر کردند که می‌بایست با بهره‌گیری از این دو راهبرد کار رونق تولید و پایداری اقتصاد را در استان پیش ببریم که بانک مهر اقتصاد می‌تواند در این عرصه نقش تعین کننده‌ای داشته باشد.

آیت‌الله یعقوبی با اشاره به اینکه استقلال اقتصادی، استقلال سیاسی را به دنبال می‌آورد، خاطرنشان کرد: اقتصاد تافته جدا بافته نیست؛ بلکه با همه حوزه‌های دیگر در ارتباط است.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه ارتباط تنگاتنگی بین حوزه اقتصادی و دیگر حوزه‌ها وجود دارد، افزود: اقتصاد بر عملکردها و برخوردها تأثیر بسزایی دارد و اگر مدبرانه و با حساب ‌و کتاب بوده و با عقلانیت برنامه‌ریزی شود در جامعه آرامش و امنیت به وجود خواهد آمد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی افزود: حضور مسئولان و مدیران باروحیه ارزشی و جهادی در مدیریت بانک‌ها می‌تواند نظام بانکداری کشور را متحول کنند، که الحمدالله این خصیصه مهم در کارکنان بانک مهر اقتصاد مشهود است.

آیت‌الله یعقوبی با تأکید بر اینکه باید اعتمادسازی و آرامش‌بخشی سرلوحه عمل بانکداران باشد، افزود: امین بودن و در مسیر شرعی قرار دادن سپرده‌های مردمی یک امر ضروری است که باید موردتوجه بانک‌ها باشد.
در ادامه، حسین اسلامی – رئیس اداره امور شعب استان – با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته، بیان داشت: کارکنان ارزشی بانک مهر اقتصاد باروحیه جهادی تمام همت و تلاش خود را در راستای حمایت از کالای ایرانی متمرکز نموده‌اند.
تصاویر


برچسب ها : ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه