زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۱
» اجتماعی » لزوم تدریس بسته عملیاتی حمله ایران به اسرائیل در مراکز آموزشی نظامی دنیا
تاریخ انتشار : 2024/04/14 - 13:37
 کد خبر: 168596
 17 بازدید

نائب رئیس شورای شهر تهران تأکید کرد

لزوم تدریس بسته عملیاتی حمله ایران به اسرائیل در مراکز آموزشی نظامی دنیا

نائب رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که باید بسته عملیاتی حمله شب گذشته ایران به اسرائیل در مراکز آموزشی نظامی دنیا تدریس شود.

لزوم تدریس بسته عملیاتی حمله ایران به اسرائیل در مراکز آموزشی نظامی دنیا

به گزارش ایسنا، پرویز سروری در واکنش به حمله شب گذشته سپاه به اسرائیل اظهار کرد: سلام و قسم ما به خیزش موشک‌هایی که بر فرق متجاوزان فرود آمد.

وی با بیان اینکه ما شاهد اتفاق نادر در عرصه‌های نظامی بودیم و بسته عملیاتی در شب گذشته اعمال شد، به گونه‌ای که قبل از عملیات، حین عملیات و بعد از عملیات را پوشش می‌داد و به نظرم باید این بسته عملیاتی در مراکز آموزش نظامی دنیا تدریس شود، تصریح کرد: موضوع جنگ روانی به گونه‌ای عملیاتی شد که دشمن را غافلگیر و خسته کرد و اطلاع‌رسانی مدیریت شده موجب سردرگمی دشمن شد.

نائب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: عملیات سایبری که تاریکی زیادی بر شهرهای اسرائیل ایجاد کرد و عملیات هک و سایبری پدافند اسرائیل و همچنین عملیات آگاهانه حزب‌الله در تخلیه موشکی گنبد آهنین انجام شد؛ به گونه‌ای که قبل از حمله ما با حمله حزب‌الله بخشی از انبار موشکی تخلیه شد.

سروری اضافه کرد: عملیات اصلی نیز ترکیبی از موشک و پهپاد بود که قبل از آن نیز اقدامات منطقه‌ای هم انجام شده بود و اعلام شده بود هر کشوری که با رژیم صهیونیستی همکاری کند این مساله از چشم ایران دور نخواهد ماند و نهایتا یک عملیات موفق، با تدبیر، درایت و طراحی درست صورت گرفت که توانستیم تمام تکنولوژی نظامی غرب را و همچنین پدافند و گنبد آهنین اسرائیل را کاملا از بین ببریم؛ به گونه‌ای که حالا خود دشمن می‌گوید که مبهوت عزت و اقتدار ایران شده است.

نائب رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: جا دارد از همه رزمندگان، طراحان برنامه و غیره تشکر کنیم و در ادامه کار باید تأکید کنم که اسرائیل قادر نیست که پاسخی به این حمله موشکی بدهد چرا که می‌داند پاسخ قاطع ایران در انتظارش است و قطعا این اقدامات ایران حرکت آرامش‌بخش و صلح‌گونه است و امیدواریم به سمت روزی برویم که اسمی از اسرائیل در دنیا نباشد.


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه