زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۱
» اجتماعی » رایزنی چمران با وزیر کشور برای حل مشکل واردات اتوبوس و واگن مترو از چین
تاریخ انتشار : 2024/04/13 - 14:04
 کد خبر: 168564
 10 بازدید

رایزنی چمران با وزیر کشور برای حل مشکل واردات اتوبوس و واگن مترو از چین

رئیس شورای شهر تهران در مورد سرانجام ایرادات وزارت کشور به قرارداد واردات اتوبوس و واگن مترو از چین گفت: دو روز گذشته با آقای وحیدی وزیر کشور در این خصوص صحبت کردم و امیدوارم هرچه سریع‌تر این موضوع عملیاتی شود.

رایزنی چمران با وزیر کشور برای حل مشکل واردات اتوبوس و واگن مترو از چین

به گزارش ایسنا، مهدی چمران با حضور در جمع خبرنگاران در مورد سرانجام قرارداد واردات اتوبوس و واگن‌های مترو از چین توسط شهرداری تهران و ایرادات وزارت کشور در این خصوص، اظهار کرد: رایزنی در این خصوص ادامه دارد؛ اما هنوز به نتیجه کامل نرسیده است.

وی با بیان اینکه بایستی یک نهاد در کشور به عنوان کارفرما موضوعات را تأیید کند که کسی جز شرکت مترو نیست و باید تفویض اختیار به مترو که هم تخصص دارد و هم می‌خواهد از این وسائل بهره‌برداری کند، صورت گیرد، اظهار کرد: وزارت کشور کارفرمایی است که قرارداد خرید واگن‌ها را دارد و دو روز گذشته با آقای وحیدی وزیر کشور در این خصوص صحبت کردم و امیدوارم هرچه سریع‌تر این موضوع عملیاتی شود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا وزیر کشور مدتی را برای حل این موضوع مشخص کرده یا خیر؟ گفت: آقای رئیسی از وزارت کشور خواست که سریع‌تر این موضوع حل و فصل شود و امیدواریم شاهد حل هرچه سریع‌تر این موضوع باشیم.

چمران بیان کرد: وزارت کشور درست می‌گوید اما باید به نهادی که می‌خواهد از این دستگاه‌ها استفاده کند و تخصص لازم را نیز دارد تفویض شود.


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه