زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۱
» اجتماعی » درخواست از شهرداری تهران برای تعیین تکلیف پارکینگ طبقاتی حرم عبدالعظیم حسنی
تاریخ انتشار : 2024/04/13 - 14:03
 کد خبر: 168561
 11 بازدید

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی عنوان کرد

درخواست از شهرداری تهران برای تعیین تکلیف پارکینگ طبقاتی حرم عبدالعظیم حسنی

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی از مدیریت شهری خواست که پارکینگ‌ طبقاتی حرم را نیز تعیین تکلیف کنند.

درخواست از شهرداری تهران برای تعیین تکلیف پارکینگ طبقاتی حرم عبدالعظیم حسنی

به گزارش ایسنا، حجت‌السلام والمسلمین قاضی عسکر در مراسم افتتاح دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم از بزرگراه آوینی و رونمایی از ناوگان ماشین آلات سنگین با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های اسلام این است که به مسئله عمران، آبادانی و معیشت مردم توجه ویژه دارد، اظهار کرد: اسلام آمده است که وسیله زندگی دنیوی آرام و راحت را برای مردم فراهم کند.

وی با قرائت حدیثی از امام علی (ع) در مورد عمران و آبادی و رونق اقتصادی مردم و توسعه معیشت، گفت: وقتی ما به مسئله عمران و آبادی توجه کنیم بسیاری از مشاغل وابسته به این موضوع است و بسیاری از صنایع و حرفه ها که مربوط به ساخت و ساز است هم رونق می‌گیرد. همچنین باید به موضوع و ساخت مسکن که واقعا کوتاهی شده توجه کرده و باید این کوتاهی به شدت جبران شود تا مردم احساس آسایش کنند.

قاضی عسکر با بیان اینکه باید بودجه‌های عمرانی افزایش یابد و هزینه های جاری را کم کرد تا به عوض آن هزینه های عمران و آبادی افزایش یابد، ادامه داد: نقش راه‌ها در توسعه و رونق اقتصادی بسیار موثر است و موجب صرفه جویی در زمان و… و همچنین آرامش شهروندان می‌شود.

وی از مهدی چمران و شهرداری تهران بابت افتتاح پروژه‌ها تشکر کرد و گفت: این پروژه موجب دسترسی آسان شهروندان به حرم عبدالعظیم می‌شود و درخواست می‌شود تا پروژه پارکینگ طبقاتی حرم را نیز نهایی کنند که شاهد افتتاح این پروژه هم باشیم.

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی با بیان اینکه این پروژه نمونه مدیریت جهادی است، اظهار کرد: این پروژه به دست تلاشگران خودمان با کیفیت عالی رقم خورد و هرکاری که به توسعه ری بینجامد من در کنارتان خواهم بود.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه