زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۰
» اجتماعی » کنترل و نظارت پایلوت حریم شهر تهران با پهپاد/ جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم پایتخت
تاریخ انتشار : 2024/04/12 - 15:03
 کد خبر: 168513
 11 بازدید

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان تهران خبر داد

کنترل و نظارت پایلوت حریم شهر تهران با پهپاد/ جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم پایتخت

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران از برداشت اطلاعات، کنترل و نظارت بر حریم شهر تهران با بهره گیری از پهپاد به صورت پایلوت خبر داد.

کنترل و نظارت پایلوت حریم شهر تهران با پهپاد/ جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم پایتخت

مسعود رنجبریان در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند بهره گیری از پهپاد برای کنترل و نظارت بر حریم شهر تهران گفت: شهر تهران با داشتن ۱۳۰۰ کیلومتر حریم نیازمند صیانت از این وسعت بالا است و بی تردید یکی از وظایف مهم شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران صیانت حریم و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم شهر تهران است.

وی افزود: در راستای صیانت از حریم تهران در این شرکت در حال حاضر حدود ۳۵۰ نفر مشغول کنترل، نظارت و پایش هستند که در قالب ۱۳۰ اکیپ در ۱۱ منطقه فعال هستند. تعداد تخلفات در حریم شهر تهران زیاد است که در سال گذشته حدود ۱۹۹ هزار متر مربع از تخلفات صورت گرفته در حریم شهر تهران تخریب شدند که این رقم کل تخلفات نیست؛ زیرا برخی تخلفات از دست ما خارج شدند.

رصد حریم شهر تهران با پهپاد و هواپیما 

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران تأکید کرد: یکی از موضوعات مهم در حریم شهر تهران رسیدگی فوری در صورت بروز تخلف است که برای رسیدن به این موضوع برنامه‌ریزی شده تا با هوشمندسازی و استفاده از پهپاد و هواپیما تخلفات در حریم شهر تهران را رصد کنیم.

رنجبریان افزود: موافقت‌های اصولی اخذ شده و ارتباط خوبی با دانشگاه امام حسین (ع) برقرار کردیم که مجوزهای لازم را دارند. در همین راستا هماهنگی‌های لازم انجام شده و به صورت پایلوت در حال انجام برداشت اطلاعات در حریم شهر تهران با بهره گیری از پهپاد هستیم.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه