زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۱
» اسلایدر اصلی » قالیباف: مسئولان به فاصله‌ بین بایدها و واقعیت‌های جامعه توجه کنند
تاریخ انتشار : 2024/02/06 - 10:34
 کد خبر: 166456
 41 بازدید

قالیباف: مسئولان به فاصله‌ بین بایدها و واقعیت‌های جامعه توجه کنند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما مسئولان و نخبگان جامعه باید به این موضوع توجه کنیم که یک فاصله‌ای بین بایدها و واقعیت‌های جامعه وجود دارد که باید آن را جبران کنیم.

قالیباف: مسئولان به فاصله‌ بین بایدها و واقعیت‌های جامعه توجه کنند

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در همایش ملی اندیشه های قضایی رهبر انقلاب، بیان کرد: امام ما با ایمان به خدا و ایمان به مردم و با اراده قوی و مستحکم خود برای خدا تلاش کردند. کلامی جز در راه خدا بیان نکردند و گامی جز در راه خدا برنداشتند و ثمره این مجاهدت آزادی این ملت و عزت و شرف و بزرگی برای امت اسلامی شد.

وی در ادامه اظهار کرد: هرگز از این نیز غفلت نداریم که ما مسئولین و نخبگان جامعه باید به این موضوع مهم هم توجه کنیم که یک فاصله ای بین بایدها و واقعیت های امروز ما مخصوصا در عرصه های مسائل اقتصادی و فرهنگی وجود دارد که باید آن را جبران کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما مدیون مجاهدت و تلاش پابرهنگان هستیم. این هم وظیفه ماست. اگر این اشکال هم به وجود آمده است، ریشه آن در فاصله گرفتن از مبانی و اصول انقلاب اسلامی و اندیشه های سیاسی حضرت امام است. وظیفه داریم که آن را نیز جبران کنیم وگرنه بدون شک مدیون امام و شهدا و ملت عزیز خود خواهیم بود.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه