زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۰
» اجتماعی » آماده باش شبانه روزی گشت‌های «حامی شهر» و «مددسراهای ثابت و سیار فصلی» برای سرمای تهران
تاریخ انتشار : 2024/01/10 - 12:48
 کد خبر: 165320
 58 بازدید

مدیرعامل سازمان خدمات شهرداری تهران اعلام کرد

آماده باش شبانه روزی گشت‌های «حامی شهر» و «مددسراهای ثابت و سیار فصلی» برای سرمای تهران

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از آماده باش کامل و شبانه روزی گشت‌های فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر و مددسراهای ثابت و سیار فصلی این سازمان برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی در روزها و شب‌های سرد پیش رو خبر داد.

آماده باش شبانه روزی گشت‌های «حامی شهر» و «مددسراهای ثابت و سیار فصلی» برای سرمای تهران

به گزارش ایسنا، دکتر احمد احمدی‌صدر در این خصوص گفت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر در پیش بودن روزها و شب‌های بسیار سرد و احتمال وقوع یخبندان در سطح معابر پایتخت، بیش از ۴۰ گشت ویژه فوریت‌های خدمات اجتماعی «حامی‌شهر» به صورت شبانه روزی آماده باش هستند و فعالیت‌های خود را نیز افزایش داده‌اند تا در صورت مشاهده افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح مناطق ۲۲گانه کلانشهر تهران نسبت به انتقال آنها به مددسراها اقدام کنند.

وی همچنین افزود: حدود ۲۰ مددسرا در سطح تهران در حال خدمت رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی از جمله کارتن خواب‌ها، بی‌سرپناهان، در راه ماندگان و….. هستند و حدود ۲۰ گرمخانه سیار فصلی نیز در میادین اصلی پایتخت مستقر هستند تا سرپناهی برای این افراد آسیب دیده باشند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در ادامه گفت: در حال حاضر حدود ۲۵۰۰ ظرفیت در مددسراهای کلانشهر تهران برای پذیرش افراد بی‌سرپناه و کارتن خواب وجود دارد و به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به این عزیزان هستند و ۲۸ پایگاه فوریت‌های خدمات اجتماعی نیز در حال رصد آخرین وضعیت معابر در پایتخت هستند.

بنا براعلام روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، وی در پایان گفت: شهروندان عزیز تهرانی می توانند در صورت مشاهده افراد آسیب دیده اجتماعی از جمله افراد بی‌سرپناه و کارتن خواب با سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران تماس بگیرند تا ‌گشت های فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر نسبت به انتقال این افراد به مددسراها اقدام کنند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه