زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۰
» اجتماعی » آمادگی دماوند برای پیش بینی زمین طرح نهضت ملی مسکن در مجاورت شهرک‌های صنعتی
تاریخ انتشار : 2023/12/22 - 17:22
 کد خبر: 164556
 39 بازدید

فرماندار شهرستان دماوند خبر داد

آمادگی دماوند برای پیش بینی زمین طرح نهضت ملی مسکن در مجاورت شهرک‌های صنعتی

فرماندار شهرستان دماوند از آمادگی شهرستان دماوند برای پیش بینی زمین طرح نهضت ملی مسکن در مجاورت شهرک ‌های صنعتی خبر داد.

آمادگی دماوند برای پیش بینی زمین طرح نهضت ملی مسکن در مجاورت شهرک‌های صنعتی

رضا طاهرخانی در گفت و گو با ایسنا در تشریح روند پیگیری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دماوند اظهارکرد: با آغاز طرح نهضت ملی مسکن، در دو نقطه از شهرستان دماوند نیز این طرح آغاز شد. در حال حاضر نیز برخی از واحدها در حال آماده سازی است و امیدواریم در بهمن ماه سال جاری این واحدها به بهره برداری برسد البته یک سری مشکلات نیز در مسیر وجود دارد که امیدواریم تمام مسئولان پای کار بیایند و با هماهنگی برای رفع آن گام برداریم.

وی ادامه داد: بی تردید می توانیم در ساخت مسکن ملی از دستاوردهای دانش بنیان شهرک های صنعتی شهرستان دماوند با هدف کاهش هزینه، ایجاد اشتغال و توجه به استانداردها و مقاوم سازی در مقابل حوادث طبیعی همچون زلزله بهره مند شویم.

فرماندار شهرستان دماوند تاکید کرد: دولت عزم خود را نسبت به عمل به تعهداتش در حوزه نهضت ملی مسکن جزم کرده است تا در کوتاهترین زمان شاهد تحقق اهداف خود باشد. در همین راستا شهرستان دماوند آمادگی دارد در مجاورت شهرک‌های صنعتی مکانی را برای نهضت ملی مسکن پیش‌بینی کند تا کارگرانی که در شهرک‌های صنعتی مشغول هستند در این مکان‌ها ساکن شوند.

طاهرخانی با اشاره به اینکه جوانان امروز برای ازدواج نیازمند تامین مسکن هستند، افزود: طرح نهضت ملی مسکن می تواند در خانه دار شدن جوانان و دیگر اقشار کم درآمد جامعه موثر باشد.

وی به مسکن مهر دماوند و مهرآباد رودهن اشاره کرد و گفت: این دو سایت مسکونی نیز با مشکلات بسیاری در بخش زیرساختی روبرو بودند که اقداماتی همچون احداث پایگاه سلامت، تامین آب آشامیدنی، احداث تصفیه خانه فاضلاب، احداث اماکن آموزشی و ورزشی با سرعت مطلوبی در دستور کار قرار گرفته و برخی از این پروژه ها نیز انجام شده است.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه