زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۰
» اجتماعی » ۴۲۹ اخطار برای ساخت و سازهای غیرمجاز در فیروزکوه/ قلع و قمع ۶۶ ساخت وساز غیرمجاز
تاریخ انتشار : 2023/11/29 - 12:02
 کد خبر: 163780
 37 بازدید

فرماندار شهرستان فیروزکوه خبر داد

۴۲۹ اخطار برای ساخت و سازهای غیرمجاز در فیروزکوه/ قلع و قمع ۶۶ ساخت وساز غیرمجاز

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان با تشکیل گشت های مشترک، از قلع و قمع ۶۶ مورد از ساخت و سازهای غیر مجاز فیروزکوه در ۸ ماه گذشته خبر داد.

۴۲۹ اخطار برای ساخت و سازهای غیرمجاز در فیروزکوه/ قلع و قمع ۶۶ ساخت وساز غیرمجاز

محمد حیدری منش در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح روند مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهرستان فیروزکوه به ایسنا گفت: در سطح شهرستان فیروزکوه با برگزاری جلسات مداوم ستاد ساماندهی مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، موفق شدیم آسیب‌های این حوزه را به شکل قابل توجهی کاهش دهیم.

وی افزود: متأسفانه موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز از سنوات گذشته در سطح شهرستان فیروزکوه وجود داشته و بر همین اساس گشت های مشترک در سطح شهرستان تشکیل شد که داخل بافت روستایی و خارج از آن یعنی حریم روستا، جرائم مورد بررسی دقیق قرار گیرد. بنابراین ایجاد این ظرفیت در فیروزکوه موجب کاهش چشمگیر ساخت و سازهای غیرمجاز شد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تأکید کرد: ظرف هشت ماه گذشته ۲۱۵ مورد از ساخت و سازهای غیر مجاز شهرستان آزادسازی شده که مساحتی حدود ۳۰۰ هکتار را با ارزش ریالی بیش از ۲۱۵ میلیارد تومان شامل می شود. همچنین ۴۲۹ اخطار جهاد کشاورزی برای ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهرستان داشته ایم و ۶۶ مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز سنوات قبل نیز قلع و قمع شدند.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه