زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۰
» اقتصادی »  اهمیت خدمت رسانی تعاونی ها و تشکل ها به روستاییان و کشاورزان عزیز
تاریخ انتشار : 2023/11/20 - 14:18
 کد خبر: 163375
 50 بازدید

مدیر کل حراست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تاکید کرد:

 اهمیت خدمت رسانی تعاونی ها و تشکل ها به روستاییان و کشاورزان عزیز

⬅️مدیر کل حراست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در بازدید از زیرساخت های شبکه تعاون روستایی و کشاورزی استان یزد بر اهمیت خدمت رسانی تعاونی ها و تشکل ها به روستاییان و کشاورزان تاکید کرد.

 اهمیت خدمت رسانی تعاونی ها و تشکل ها به روستاییان و کشاورزان عزیز

 

✅به گزارش پات و به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان یزد، حسن میروکیلی مدیر کل حراست سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور آبان ماه سال 1402به استان یزد سفر و از ظرفیت ها و زیرساخت های شبکه اتحادیه ها و تعاونی های تولید، روستایی و کشاورزی استان بازدید کرد.

⬅️میر وکیلی” مدیر کل حراست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در حاشیه بازدید از تعاونی ها و اتحادیه های کشاورزی و روستایی استان یزد با قدردانی از تلاش کشاورزان یزدی اظهار داشت: از کشاورزان و روستاییان که در عرصه تامین غذای مردم از خودگذشتگی کرده و با تعاون و همکاری سختی های مسیر تولید را هموار ساخته تا از برکت تلاش و همت آنان، شاهد کشاورزی پر رونق و سفره پر نعمت باشیم قدردانیم.

⬅️وی در جلساتی با ارکان و اعضاء تعاونی ها اظهار داشت: نفس کار تعاونی ها خدمت رسانی به اعضاء، روستائیان و کشاورزان است و نباید دغدغه هیات مدیره تبدیل تعاونی به یک بنگاه معاملاتی و کسب سود بیشتر باشد بلکه هدف باید خدمت رسانی و حفظ منافع جمعی کشاورزان و روستاییان باشد.

⬅️گفتنی است؛ مدیر کل حراست سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور در سفر به استان یزد از واحد سورت و بسته بندی مواد غذایی اتحادیه تعاونی های روستایی استان، شرکت تعاونی احمد آباد مشیر، کارخانه خوراک دام شرکت تعاونی دامداران شهرستان یزد، کشتارگاه تعاونی مرغداران یزد و کارخانه خوراک دام شرکت تعاونی دامداران شهرستان تفت بازدید کرد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اقتصادی , صنعت،معدن و تجارت
ارسال دیدگاه