زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۱
» خبر داغ » حمیده عباسعلی راهی بیمارستان شد/ احتمال از دست رفتن المپیک
تاریخ انتشار : 2020/03/02 - 10:08
 کد خبر: 94883
 201 بازدید

مصدومیت شدید پس از کسب سهمیه المپیک در اتریش

حمیده عباسعلی راهی بیمارستان شد/ احتمال از دست رفتن المپیک

نماینده وزن ۶۸+ کیلوگرم کاراته ایران که موفق به کسب سهمیه المپیک شده، در ثانیه های پایانی مبارزه فینال کاراته وان اتریش در زمان توقف مبارزه بر روی تاتامی افتاد و شدیدا دچار مصدومیت شد.

حمیده عباسعلی راهی بیمارستان شد/ احتمال از دست رفتن المپیک

حمیده عباسعلی که پیش از این با صعود به فینال رقابت های لیگ جهانی کاراته وان اتریش، موفق به کسب سهمیه المپیک شده بود، در دیدار فینال این رقابت ها در ثانیه های پایانی در حالی که با رای داوران یک بر صفر عقب افتاده بود درخواست بازبینی فیلم را داد که با تجدید رای از سوی داوران و نتیجه ۲ بر یک به سود عباسعلی همراه بود.

پس از آن عباسعلی که قصد ادامه مبارزه در ثانیه های پایانی را داشت به دلیل بر هم خوردن تعادلش به زمین خورد که این اتفاق باعث شد وی شدیدا از ناحیه زانوی پای چپ دچار مصدومیت شود.

وی با مقداری مداوای مقطعی با درد به مبارزه در ثانیه های پایانی و فرار از دست حریف ادامه داد و در حالی که هر لحظه ممکن بود با دریافت اخطار بازنده شود، در نهایت موفق شد با کسب پیروزی مدال طلا را از آن خود کند.

اما پس از مبارزه، عباسعلی که درد شدیدی داشت سریعا راهی بیمارستان شد تا وضعیت او مورد بررسی قرار گیرد.

با توجه به شدت مصدومیت عباسعلی، احتمال پارگی رباط صلیبی یا مینیسک وی نیز وجود دارد که در این صورت حضور وی در المپیک با چالش جدی مواجه خواهد شد.

وضعیت دقیق وی با گرفتن ام آر آی و اظهار نظر پزشکان مشخص خواهد شد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه