زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۲
» تله تایپ » مجیدی پشت سر منصوریان
تاریخ انتشار : 2020/01/06 - 19:12
 کد خبر: 89006
 152 بازدید

مجیدی پشت سر منصوریان

انتخاب فرهاد مجیدی از سوی مدیران استقلال به عنوان سرمربی تصمیم مهمی بود. چرا که او حالا یکی دیگر از جوان‌ترین‌های نیمکت استقلال در تاریخ لیگ‌برتر است.

مجیدی پشت سر منصوریان

فرهاد مجیدی در نیم‌فصل دوم سرمربی استقلال خواهد بود و باید دید او که تجربه زیادی هم ندارد روی نیمکت استقلال چگونه کار خواهد کرد.

انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم اتفاق ویژه‌ای بود. خیلی‌ها از این اتفاق به عنوان یکی از مهم‌ترین اتفاقات تاریخ باشگاه یاد می‌کنند. جدا از اینکه مجیدی در شرایط عجیب و بحرانی هدایت استقلال را بر عهده گرفت از این اتفاق نباید گذشت که فرهاد حالا می‌تواند لقب دومین سرمربی جوان تاریخ باشگاه در لیگ‌برتر را برای خود کند. در واقع انتخاب باشگاه استقلال و اعتماد به کسی که پیش از این به طور موقت سرمربی همین استقلال بوده و چند ماهی هم هدایت تیم‌ملی امید را بر عهده داشته، در نوع خود قابل‌توجه است. قبل از اینکه مجیدی حتی به طور موقت هدایت استقلال را بر عهده بگیرد این علیرضا منصوریان بود که به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد و لقب جوان‌ترین سرمربی ایرانی تاریخ استقلال در لیگ‌برتر را برای خود کرد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه