زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» خبر داغ » اگر عاشق سلفی هستید این اپلیکیشن را از دست ندهید
تاریخ انتشار : 2019/07/29 - 13:16
 کد خبر: 66289
 279 بازدید

اگر عاشق سلفی هستید این اپلیکیشن را از دست ندهید

نرم افزار Noah Camera یک نرم افزار در زمینه گرفتن عکس های سلفی با کیفیت و ویرایش آن ها می باشد. اگر شما هم از دوستداران عکاسی و انجام ویرایش های بسیار زیبا و جالب توجه هستید نیاز به یک نرم افزار جامع برای انجام تمامی این فعالیت ها توسط خودتان خواهید داشت.

اگر عاشق سلفی هستید این اپلیکیشن را از دست ندهید

این اپ تمام نیازهای شما را در جهت افکت گذاری و ساخت یک عکس عالی مرتفع می کند و روز به روز به علاقه مندان این نرم افزار اضافه می شود. ما به شما این نرم افزار بسیار با کیفیت و کامل را پیشنهاد می گنیم.

از قابلیت های نرم افزار Noah Camera می توان به یک نرم افزار دوربین بسیار قوی و کارامد، امکان استفاده از ابزارهای ویرایشی، مناسب برای اشتراک گذاری عکس در اینستاگرام و فیسبوک، امکان پیش نمایش عکس های سلفی گرفته شده، دارای بیش از ۱۰۰ ها فیلتر رنگارنگ با سبک های مختلف، اشتراک گذاری بسیار آسان، امکان سفارشی سازی دکمه شاتر، امکان ساخت کلاژ جهت ترکیب چندین عکس در کنار هم، امکان استفاده از راهنمایی دستگاه جهت گرفتن عکس های حرفه ای، امکان استفاده از متن جهت تزیین عکس ها، امکان آینه کردن تصاویر و بسیاری از قابلیت های دیگر این نرم افزار نیز می توان اشاره داشت.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , فناوری
ارسال دیدگاه