زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» اسلایدر اصلی » آشتیانی: صادرات محصولات دفاعی ۴ تا ۵ برابر افزایش یافته است
تاریخ انتشار : 2024/03/13 - 11:14
 کد خبر: 167927
 33 بازدید

حاشیه جلسه دولت

آشتیانی: صادرات محصولات دفاعی ۴ تا ۵ برابر افزایش یافته است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: صادرات محصولات دفاعی نسبت به دو سال گذشته حدود ۴ تا ۵ برابر افزایش یافته است و در آینده نیز باتوجه به نوآوری‌هایی که انجام می‌شود و ساخت تسلیحاتی که دنبال می‌کنیم، افزایش خواهد یافت.

آشتیانی: صادرات محصولات دفاعی ۴ تا ۵ برابر افزایش یافته است

به گزارش ایسنا، امیر محمدرضا آشتیانی چهارشنبه  – ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ – در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در توسعه تعاملات دفاعی با همه کشورها چه در رابطه با قفقاز و ارمنستان که اخیراً ملاقات داشتیم و چه در رابطه با قطر که کشور بسیار تاثیرگذاری در منطقه است، تعاملاتی داریم‌ که طی آن تمام مباحث منطقه را با وزیر دفاع این کشور مرور کردیم‌.

وی افزود: در توسعه همکاری‌ها کارهایی که می‌توانیم به عنوان مبنای گسترش همکاری قرار دهیم را حتماً در سایر کشورها دنبال می‌کنیم. ارتباطات با ترکیه‌ و روسیه یا سایر کشورها از این موارد است. وزارت دفاع ظرفیت‌های بسیار بزرگی در ساخت هواپیما و تعمیرات اساسی آنها دارد که تلاش داریم آن را با همکاری بخش‌های دیگر به مراحلی برسانیم که قطعیت آن را اعلام کنیم.

وزیر دفاع تاکید کرد: صادرات محصولات دفاعی نسبت به دو سال گذشته حدود ۴ تا ۵ برابر افزایش یافته است و در آینده نیز باتوجه به نوآوری‌هایی که انجام می‌شود و ساخت تسلیحاتی که دنبال می‌کنیم، افزایش خواهد یافت.

وی گفت: در امر ساخت موتور پهپاد به خود کفایی دست یافته‌ایم. در موتورهای سنگین‌تر هم در حال تلاش هستیم تا بتوانیم به مراحل بالاتر برسانیم.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه