زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۱
» اجتماعی » لزوم طراحی شفاف و اتصال همه سامانه‌های شهرداری تهران به سامانه شفافیت
تاریخ انتشار : 2024/03/12 - 11:55
 کد خبر: 167924
 38 بازدید

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد

لزوم طراحی شفاف و اتصال همه سامانه‌های شهرداری تهران به سامانه شفافیت

عضو شورای شهر تهران بر لزوم طراحی شفاف و اتصال همه سامانه های شهرداری تهران به سامانه شفافیت تأکید کرد.

لزوم طراحی شفاف و اتصال همه سامانه‌های شهرداری تهران به سامانه شفافیت

به گزارش ایسنا، احمد صادقی در دویست و بیست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در قالب تذکری گفت: سال ۱۴۰۲ در حال اتمام است و این در حالیست که مدیریت شهری ششم در حال ثبت کارنامه ای موفق است. برخی نمی خواهند واقعیت و موفقیت مدیریت شهری را ببینند؛ اما چه بخواهیم چه نخواهیم در تکمیل پروژه های روی زمین مانده، آسفالت معابر، انعقاد قرارداد خرید واگن، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، توجه ویژه به منابع انسانی، تلاش برای پرداخت مطالبات پیمانکاران، اقدامات خوبی است که صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه آخرین تذکر بنده در سال جاری در خصوص سامانه شفافیت است، افزود: کارگروه شفافیت، تعارض منافع مهندسین ناظر و لیست املاک و اموال حوزه فرهنگی و اجتماعی را در سامانه قرار داده اما مواردی باقی مانده که شامل انتشار اطلاعات املاک شهرداری است. بیش از هزار و ۹۰۰ ملک در کارگروه بررسی شده و تعداد کمی از این املاک از مسیر قانونی واگذار شده و تعدادی در معاونت اجتماعی و فرهنگی در حال استفاده است و تعدادی نیز در سالهای اخیر به اشخاص تحویل داده شده و ضرورت دارد هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف این املاک اقدام شود و نتایج را به نمایش بگذارد تا نام شهرداری و شخص شهردار در تابوشکنی انتشار لیست املاک ماندگار شود.

صادقی تاکید کرد: طراحی شفاف و اتصال برخی سامانه ها به سامانه شفافیت همچون کمیته سفرها هنوز انجام نشده و سازمان فناوری اطلاعات باید در این خصوص تدبیر اندیشی کند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه