زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» اسلایدر دوم » جشن تولد رونالدو، کاربران ایرانی را به جان هم انداخت
تاریخ انتشار : 2024/02/13 - 10:29
 کد خبر: 166685
 374 بازدید

جشن تولد رونالدو، کاربران ایرانی را به جان هم انداخت

به نظر می‌رسد علت جلب توجه پست رونالدو میان کاربران ایرانی، مقایسه او با سلبریتی‌ها و بلاگرهای اصطلاحا تجمل‌گرای اینستاگرامی است

جشن تولد رونالدو، کاربران ایرانی را به جان هم انداخت

برترین‌ها – آیدا فلاحیان: طی ساعات گذشته رونالدو با به اشتراک‌گذاری پستی در صفحه اینستاگرام خود توجه مخاطب زیادی را به خود جلب کرد! رونالدو که تولد ۳۹ سالگی خود را جشن گرفت، با برگزاری یک جشن تولد ساده همراه با خانواده‌اش، مورد توجه کاربران زیادی مخصوصا ایرانی‌ها قرار گرفته است.

این فوتبالیست مشهور پرتغالی که طی سال‌های اخیر در تیم النصر عربستان توپ می‌زند، همواره یکی از سوژه‌های پرطرفدار برای خبرنگاران و کاربران فضای مجازی بوده است. او می‌تواند با کوچک‌ترین حرکت توجه زیادی به خود جلب کند، حتی زمانی که قصد جلب توجه ندارد!

جشن تولد رونالدو، کاربران ایرانی را به جان هم انداخت

به نظر می‌رسد علت جلب توجه پست رونالدو میان کاربران ایرانی، مقایسه او با سلبریتی‌ها و بلاگرهای اصطلاحا تجمل‌گرای اینستاگرامی است. این کاربران بر این باورند که رونالدو، با وجود ثروت و شهرت مثال زدنی یک زندگی ساده و همراه با آرامش را به نمایش می‌گذارد و همین مساله نشان از اصالت اوست. در روزهایی که افراد زیادی در فضای مجازی به فکر جلب و توجه و خودنمایی هستند، رونالدوی ۳۹ ساله، با نمایش سادگی جلب توجه می‌کند و مورد ستایش قرار می‌گیرد.

*فرانک می‌گوید: دقیقا چون می‌تونه دنیارو بخره و “انتخاب” کرده این مدلی تولد بگیره قشنگه؛ وگرنه اگه “مجبور” باشی این مدلی تولد بگیری اصلا زیبایی نداره

جشن تولد رونالدو، کاربران ایرانی را به جان هم انداخت

با این حال تمامی کاربران نظرات مشابهی درباره سبک زندگی رونالدو ندارند. کاربری می‌گوید:مقایسه رونالدو با سلبریتی‌ها و بلاگرهای مجازی اصلا مقایسه درستی نیست! سفرها، تفریحات، استایل و به کل سبک زندگی رونالدو خبر از یک لایف استایل گران قیمت می‌دهد و همین امر باعث می‌شود او برای یک جشن تولد ساده  تجمل زیادی به کار نبرد.

*کاربری در توییتر درباره این حواشی نوشت: شاید چون اونا هزارتا گزینه واسه‌ی خوش گذرونی دارن که تولد در برابرش هیچی نیست ولی برای یک ایرانی اوجش همین جشن تولده و دوس داره‌ واسش تدارک ببینه.

*کاربر دیگری به نام آنه می‌نویسد: ایشون انقدر تولد و پارتی آنچنانی گرفته که الان به این عکس قانعه!

جشن تولد رونالدو، کاربران ایرانی را به جان هم انداخت

این کاربران بر این باورند که از آن جایی که رونالدو یکی از ثروتمندترین بازیکنان فوتبال در سراسر دنیاست، به پشتوانه همین ثروث، زندگی بی دغدغه و سالمی را تجربه می‌کند که همین موضوع باعث می‌شود در ۳۹ سالگی، سرحال‌تر از همیشه باشد! به همین دلیل است که مقایسه این فوتبالیست مشهور با مردم عام که ممکن است برگزاری جشن تولد تجملی تنها دلخوشی آن‌ها باشد، مقایسه درستی نباشد.

*فیونا نیز در این باره می‌گوید: ما چون وسعمون به چیزای دیگه نمی‌رسه تولدو باشکوه برگزار می‌کنیم.

با یک نگاه ساده به صفحه اینستاگرام رونالدو می‌توان حدس زد که او با ساعت‌های چند میلیون دلاری، املاک و ماشین‌‌های گران قیمت، چندان زندگی ساده و بی آلایشی ندارد و تنها به دلیل برگزاری یک جشن تولد ساده، نمی‌توان از سبک زندگی این فوتبالیست مشهور درس ساده زیستی آموخت.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اسلایدر دوم , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه