زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» اجتماعی » پیشنهاد تشکیل قرارگاه مشترک شهرداری تهران و پلیس برای ترافیک ایام پایانی سال
تاریخ انتشار : 2024/01/30 - 11:54
 کد خبر: 166177
 38 بازدید

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد

پیشنهاد تشکیل قرارگاه مشترک شهرداری تهران و پلیس برای ترافیک ایام پایانی سال

عضو شورای شهر تهران پیشنهاد تشکیل قرارگاه مشترک شهرداری تهران و پلیس برای ترافیک ایام پایانی سال را مطرح کرد.

پیشنهاد تشکیل قرارگاه مشترک شهرداری تهران و پلیس برای ترافیک ایام پایانی سال

به گزارش ایسنا، مهدی اقراریان در دویست و دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر ترافیک رنج آور تهران افزود: بنده برای رسیدن به شورا در ساعات غیرپیک از چهارراه سیروس تا خیابان بهشت ۴۰ دقیقه در ترافیک بودم. این موضوع را در بزرگراه ها نیز می بینیم و ساعت نمی شناسند. مگر اینکه از ساعت ۱۲ شب به بعد تردد کنیم که ترافیک وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: این موضوع از مصادیق حقوق عامه و شهروندی است. با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال تعداد سفرهای مردم افزایش خواهد یافت، تقاضا می کنیم که مدیریتی در این زمینه صورت بگیرد تا مردم رنج کمتری از این ترافیک سرسام آور ببرند. ما می دانیم معضل ترافیک یک روزه حل نمی شود و اقداماتی از جمله توسعه ناوگان و برقی سازی در حال انجام است؛ اما باید برای ترافیک، قرارگاهی بین پلیس و شهرداری تشکیل شود تا مردم آزار کمتری ببینند. کما اینکه گزارش قرارگاه مسکن و اجتماعی باید در شورا ارائه شود.

اقراریان در ادامه با بیان اینکه پاسخ مکاتبات ما به شهرداری فرآیند طولانی دارد و اگر پاسخی داده شود رفع تکلیفی است، افزود: تقاضای بنده این است که شهردار تهران هرچه سریعتر گزارشی از قراردادهای منعقد شده، در شورا ارائه دهد. شهردار تهران گزارش دهد که چه تعداد از اتوبوس هایی که قول آن داده شد، به صورت واقعی در خطوط به کار گرفته می شود. خوشبختانه ما در شهر تهران با اتوبوس های جدید مواجه شده‌ایم؛ اما گزارش جزئی آن باید در شورا ارائه شود.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه