زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۱
» اجتماعی » استقرار دفاتر توسعه گری در «ده ونک»؛ به‌زودی/ پیش بینی ساخت ۹۰۰ واحد مسکونی در محله
تاریخ انتشار : 2024/01/21 - 13:19
 کد خبر: 165739
 40 بازدید

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خبر داد

استقرار دفاتر توسعه گری در «ده ونک»؛ به‌زودی/ پیش بینی ساخت ۹۰۰ واحد مسکونی در محله

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از حل مشکلات مردم «ده ونک» در حوزه شهرسازی خبر داد.

استقرار دفاتر توسعه گری در «ده ونک»؛ به‌زودی/ پیش بینی ساخت ۹۰۰ واحد مسکونی در محله

به گزارش ایسنا، مهدی هدایت در واکنش به گزارش عضو شورای شهر تهران در خصوص محله «ده ونک» با بیان اینکه بر اساس حکم ۷۳ برنامه چهارم شهرداری تهران به موضوعات «ده ونک» با مساحت بالغ بر ۵۸ هکتار ورود کردیم، گفت: مشکلات و مسائل شهرسازی ۱۷ هکتار این محله رفع شده است بگونه‌ای که کارگروه ثبتی ایجاد شده و قرار شده کمک کنیم مشکل سند مردم این محله رفع شود.

وی با بیان اینکه برنامه ما این است که دفتر توسعه گری ظرف ۲۰ روز آینده در این محل مستقر شود و  با کمک ۱۷ شرکت نسبت به حل مشکلات محله اقدام کنیم، گفت: ۹۰۰ واحد ساختمان در محله پیش بینی شده و به ۲۷۰ خانوار یک واحد اختصاص خواهد یافت و  سعی می کنیم به هریک نفر، یک واحد ارائه دهیم. در ۲.۵ هکتار متعلق به بنیاد مستضعفان نیز تلاش می شود که بخشی از واحدها سهم مردم و بخشی از واحدها نیز سهم بنیاد مستضعفان شود.

وی با تأکید بر اینکه نقشه ساخت مرکز درمانی در محله «ده ونک» در حال تهیه است و درخواست ما این است که این طرح در شورا مصوب شود تا این مرکز سال آینده در «ده ونک» ساخته شود، اظهار کرد: جلساتی نیز با بانک شهر برگزار شده است و  قرار است واحدهای مسکونی در اختیار بانک شهر هم به عنوان مسکن معوض در اختیار ساکنین قرار بگیرد.

وی ادامه داد: زمین شهرداری نیز به عنوان مسکن معوض استفاده خواهد شد و همچنین تلاش می شود که با تأمین قطعات و بازگشایی معبر خیابان مجیدپور مشکل این بخش را نیز برطرف کنیم.


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه