زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۰
» اجتماعی » هنوز لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری را بررسی نکرده‌ایم/رونمایی از تاکسی‌های برقی در هفته هوای پاک
تاریخ انتشار : 2024/01/16 - 10:14
 کد خبر: 165559
 50 بازدید

رییس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد

هنوز لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری را بررسی نکرده‌ایم/رونمایی از تاکسی‌های برقی در هفته هوای پاک

رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: هنوز در حال بررسی متمم بودجه هستیم و لایحه سال آینده هنوز وارد بررسی نشده است.

هنوز لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری را بررسی نکرده‌ایم/رونمایی از تاکسی‌های برقی در هفته هوای پاک

به گزارش ایسنا،  مهدی چمران با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه امروز صبح شورای شهر با بیان اینکه رییس کمیته حقوقی شورای شهر در جلسه امروز نطق پیش از دستور خواهند داشت و بعد از آن  فرمانده سپاه محمد رسول الله نیز در خصوص کنگره ۲۴ هزار شهید گزارش ارائه خواهد کرد. در پاسخ به این سوال که چرا از برنامه های هفته هوای پاک خبری نیست؟ گفت: مدیران دیدند از هوای پاک خبری نیست و گفتند بهتر است در تقویم نیز خبری نباشد؛ اما امیدواریم با همکاری تمام دستگاه‌ها به هوای پاک دست یابیم البته بدون کمک مردم نیز نمی‌توان به جایی رسید.‌ امیدواریم اقدامات به گونه‌ای انجام شود که شرمنده مردم نشویم.

وی اظهار کرد: بهره‌برداری از تاکسی‌های برقی وارداتی با حضور وزیر صمت و شهردار تهران به مناسبت روز هوای پاک انجام می‌شود و انتظار داریم از این تعداد معدود به تعداد قابل توجهی برسیم.

رئیس شورای شهر تهران در مورد حضور اعضای شورای شهر در انتخابات مجلس گفت: بنده نشنیده‌ام که اعضای شورای شهر تهران در انتخابات مجلس در شهرستانها شرکت کرده اند یا خیر؟ اما در تهران که کسی از شورا در انتخابات شرکت نکرده چراکه اگر قرار بود شرکت کند، باید استعفا می‌داد.

وی با اعلام اینکه قطعاً رقم بودجه سال آینده بیش از ۱۰۰ همت خواهد بود و رقم دقیق آن پس از بررسی‌ها مشخص خواهد شد، گفت: هنوز در حال بررسی متمم بودجه هستیم و لایحه سال آینده هنوز وارد بررسی نشده است.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه