زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» اقتصادی » برگزاری جلسه توانمندسازی شرکت های تعاونی تولید در تعاون روستایی خوزستان
تاریخ انتشار : 2024/01/15 - 12:50
 کد خبر: 165529
 46 بازدید

برگزاری جلسه توانمندسازی شرکت های تعاونی تولید در تعاون روستایی خوزستان

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان، با حضور علیرضا رئیس السادات مدیرکل دفتر نظامهای بهره برداری، تعاونی های تولید و شرکتهای سهامی زراعی، مجتبی راعی رئیس نظام های بهره برداری، آقای حسنی مدیرعامل اتحادیه تعاونی های تولید کشور، آقای نوروزی مدیر پروژه طرح توانمندسازی، جمیل ضافی زرگانی مدیر تعاون روستایی خوزستان، عبدالحمید جهانبخش معاون نظام های بهره برداری تعاون روستایی خوزستان، نمایندگان سازمان آب و برق خوزستان، نمایندگان جهاد کشاورزی استان، نماینده موسسه جهاد نصر، مسئولین اتحادیه تعاونی تولید تعاون روستایی خوزستان و ...، یازدهمین جلسه توانمندسازی شرکتهای تعاونی تولید در سالن جلسات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مدیریت تعاون روستایی خوزستان برگزار شد.

برگزاری جلسه توانمندسازی شرکت های تعاونی تولید در تعاون روستایی خوزستان

در این جلسه حاضرین ضمن تاکید بر توانمند نمودن شرکتهای حاضر در طرح مقام معظم رهبری در خصوص نحوه اجرای صحیح توزیع آب حجمی به تبادل نظر پرداختند.

علیرضا رئیس السادات مدیرکل دفتر نظامهای بهره برداری، تعاونی های تولید و شرکتهای سهامی زراعی گفت: طرح مقام معظم رهبری در خوزستان علیرغم تمامی مشکلاتی که پیش رو داریم، اما به یکی از طرح های مهم کشور تبدیل شده است و می طلبد مسئولین با توانمندی خود، این طرح عظیم و بزرگ را به سرانجام مطلوب برسانند.

وی ادامه داد: یکی از خواسته های ما برای رفع نواقص و مشکلات برگزاری جلسات به صورت مستمر و به فاصله زمانی کوتاه تر است، زیرا با گفتگو و توافق می توان سریعتر به حل مشکلات امیدوار بود و کارها با سرعت بیشتری پیش برود.

رئیس السادات در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اجرایی نمودن فعالیت های آموزشی جهت طرح فوق گفت: تربیت حرفه ای مدیران عامل ، شامل کارآموزی، بازدیدها، کارورزی و … از نیازها است که می بایست در دستور کار قرار گیرد، همچنین در زمینه تحویل آب حجمی سازمان آب و برق مسائل آموزشی را مد نظر قرار دهد و در زمینه مسائل فنی جهاد کشاورزی استان پای کار بیاید.

مجتبی راعی رئیس نظام های بهره برداری گفت: برطرف نمودن هر چه سریعتر نواقص طرح می تواند باعث جذب اعتماد کشاورزان و مردم به طرح فوق شود و امیدواریم با برگزاری جلسات مختلف وهمچنین برگزاری دوره های آموزشی مباحث مختلف طرح فوق چه در زمینه آب و چه در مسائل دیگر به سرانجام برسد.

همچنین جمیل ضافی پور زرگانی مدیر تعاون روستایی خوزستان با تاکید بر توزیع مناسب آب به صورت حجمی و رفع مشکلات طرح، اظهار امیدواری کرد که با پایان یافتن طرح فوق بخش عمده ای از نیازهای کشور در زمینه تامین مواد غذایی برطرف شود و همچنین در زمینه اشتغال و رونق اقتصادی شاهد عملکردی کم نظیر در کشور باشیم.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اقتصادی , تله تایپ , خبر داغ , صنعت،معدن و تجارت
ارسال دیدگاه