زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۲
» اجتماعی » افتتاح فاز نخست بازار گل شادمان تا دهه فجر/ امکان دسترسی تولیدکنندگان ایرانی به بازار مصرف
تاریخ انتشار : 2024/01/13 - 11:38
 کد خبر: 165388
 27 بازدید

مدیرعامل ساماندهی صنایع و مشاغل تهران خبر داد

افتتاح فاز نخست بازار گل شادمان تا دهه فجر/ امکان دسترسی تولیدکنندگان ایرانی به بازار مصرف

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از راه‌اندازی فاز نخست بازار گل شادمان با ۸۴ غرفه تا دهه فجر خبر داد.

افتتاح فاز نخست بازار گل شادمان تا دهه فجر/ امکان دسترسی تولیدکنندگان ایرانی به بازار مصرف

به گزارش ایسنا، سعید بیگی در این مورد اظهار کرد: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با هدف بالا بردن امکان دسترسی تولیدکنندگان کوچک و متوسط ایرانی به بازار مصرف و ایجاد امنیت برای فروشندگان کم سرمایه اقدام به ایجاد بازار عرضه گل و گیاه شادمان در منطقه ۲ شهرداری تهران کرده است. 

وی با اشاره به لزوم بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی در راه‌اندازی بازارهای گل اظهار کرد: امسال فراخوان جذب سرمایه گذار طی دو مرحله منتشر و پس از ارزیابی متقاضیان، راه اندازی بازار گل شادمان در قالب قرارداد حق امتیاز (فرانچایزی) به بخش خصوصی سپرده شد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران تصریح کرد: این روند با همکاری شهرداری منطقه ۲ برای بررسی الزامات ترافیکی با نگاه به نوع کاربری زمین پیشنهادی و در تعامل کامل با اتحادیه گل و گیاه انجام و مقرر شد تا سازه‌های سبک و موقت با در نظر گرفتن موارد ایمنی در این بازار به کار گرفته شود.

بیگی در خصوص جزییات بازار گل شادمان عنوان کرد: این بازار در خیابان شادمهر، واقع در خیابان ستارخان‌ با ۸۴ غرفه برای عرضه گل‌های زینتی، آپارتمانی و باغچه‌ای در حال آماده‌سازی است.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی با بیان اینکه آماده سازی این بازار تاکنون با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه است، افزود: فاز اول بازار گل شادمان تا دهه فجر آماده بهره برداری و ارائه خدمت به شهروندان خواهد بود.


برچسب ها : , , , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه