زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» بانک و بیمه » برگزاری مراسم بزرگداشت شهیده زهرا برهان‌نژاد با حضور معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده
تاریخ انتشار : 2024/01/10 - 15:32
 کد خبر: 165329
 49 بازدید

برگزاری مراسم بزرگداشت شهیده زهرا برهان‌نژاد با حضور معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده

مراسم بزرگداشت شهیده زهرا برهان‌نژاد مسئول حراست بیمارستان تأمین‌اجتماعی امام علی (ع) زرند که به همراه مادر گرامی‌شان شهیده فاطمه رجب‌زاده در حادثه تروریستی هفته گذشته در گلزار شهدای کرمان به فیض شهادت نائل شدند، با حضور انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، خانواده و بازماندگان این شهدا و جمعی از مدیران و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی در ستاد مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان کرمان برگزار شد.

برگزاری مراسم بزرگداشت شهیده زهرا برهان‌نژاد با حضور معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی به نقل از روابط‌عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان کرمان، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در این مراسم گفت: این شهیدان انتخاب شده خداوند هستند که در سالروز شهادت شهید بزرگ حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسیدند، شهیدی که در مقابل دشمنی که انسانیت را سلاخی می‌کرد، ایستاد و به جهان ثابت کردکه با مقاومت و ایستادگی می‌توان به جهان صلح بخشید.

خزعلی افزود: خداوند وعده بهترین پاداش‌ها را به کسانی که جان و مال خود را در راه او از دست می‌دهند، داده است و صلوات و سلام و رحمت خداوند بر آنها ارزانی می‌شود.
وی افزود: شهیدان زنده هستند و ما آثار وجودی آنها را در زندگیمان دیده‌ایم، همان‌طور که حاج قاسم زنده است و در منطقه و در فلسطین صدای سردار دل‌ها در پیروزی‌ها شنیده می‌شود و مقاومت جانانه مسلمانان در فلسطین، لبنان و سوریه همه از پیامدهای حضور و اقدامات حاج قاسم است.
براساس این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ربانی، مدیر هسته گزینش تأمین اجتماعی استان کرمان نیز در این مراسم، ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان این حادثه تروریستی اظهار داشت: ایمان و اعتقاد به خداوند، باعث آرامش و تسلی خاطر می‌شود.
وی افزود: این حادثه تروریستی که حاکی از ضعف و زبونی دشمان ایران و اسلام است، باعث شد که فرهنگ حاج قاسم سلیمانی بیشتر به جهان معرفی شود.
گفتنی است در حادثه گلزار شهدای کرمان که توسط عوامل گروه تروریستی داعش انجام شد، خانم زهرا برهان‌نژاد، از همکاران سازمان تأمین‌اجتماعی نیز به شهادت رسید. خانم برهان‌نژاد مسئول حراست بیمارستان تأمین‌اجتماعی امام علی (ع) زرند بود که در مسیر زیارت مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ به همراه تعدادی دیگر از هموطنان به شهادت رسید.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : بانک و بیمه , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه