زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۲
» بانک و بیمه » درخشش بیمه ملت با رکورد شکنی در تولید حق بیمه
تاریخ انتشار : 2024/01/03 - 13:21
 کد خبر: 165038
 47 بازدید

مدیرعامل بیمه ملت عملکرد 9 ماهه را تشریح کرد:

درخشش بیمه ملت با رکورد شکنی در تولید حق بیمه

مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به تحقق بسیاری از برنامه‌های از پیش طراحی شده این شرکت برای سال 1402، از رکورد شکنی این شرکت در زمینه حق بیمه تولیدی در 9 ماه گذشته خبر داد.

درخشش بیمه ملت با رکورد شکنی در تولید حق بیمه

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، علی‌‎رضا یزدان‌دوست در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری فارس به تشریح عملکرد 9 ماهه این شرکت پرداخت. وی که اولین سال مدیرعاملی بیمه ملت را پشت سر گذاشته با هدایت هیات مدیره و کمک تیم مدیریتی شرکت و با بهره‌گیری از توان نیروی انسانی مجموعه و شبکه فروش توانسته در 9 ماه سال جاری کارنامه درخشانی از عملکرد را بر جای بگذارد.

نگاهی به صورت‌های مالی دوره‌ای منتشر شده شرکت نشان می‌دهد که بیمه ملت نه تنها در تحقق پیش‌بینی‌ها موفق عمل کرده بلکه در حال رکورد شکنی در بسیاری از موارد است.

یزدان‌دوست درباره اقدامات بیمه ملت در دوره 9 ماهه منتهی به آذر 1402 و کارنامه موفق این شرکت گفت: از مهمترین اقدامات تیم مدیریتی در سال 1402، حذف پرتفوی‌های زیان‌ده، حفظ توازن در ترکیب پرتفوی شرکت و حرکت در مسیر سودآوری بود که اجرای دقیق این سیاست، موجب رکورد شکنی شرکت در بسیاری از موارد از جمله حق بیمه تولیدی شده است.

وی با اشاره رشد حق بیمه تولیدی در دوره 9 ماهه، ابراز کرد: طبق گزارش منتشر شده در کدال، حق بیمه‌های صادره شرکت در نه ماهه سال 1402 از چهار هزار میلیارد تومان عبور کرده که این مبلغ از مجموع رقم حق بیمه‌های صادر شده کل سال گذشته نیز بیشتر بوده است.

وی ادامه داد: مجموع حق بیمه صادره بیمه ملت در سال ۱۴۰۱ حدود سه هزار و 188 میلیارد تومان بوده و طبق گزارش‌‎های منتشر شده در کدال، حق بیمه‌های صادره 9 ماهه امسال، 26 درصد از مجموع حق بیمه‌های صادره در کل سال 1401 بیشتر بوده که این موضوع نشان می‌دهد که شرکت با تمام قوا تلاش خود را کرده که نه تنها به وعده‌‎های خود عمل کند، بلکه از پیش‌بینی‌ها فراتر رفته و با کسب رکوردهای جدید گام محکمی در راستای نیل به اهداف بلند مدت بردارد.

مدیرعامل بیمه ملت درباره وضعیت پرتفوی شرکت گفت: برای سال جاری پرتفوی ۴۸۰۰ میلیارد تومانی پیش‌بینی شده، اما با توجه به روند مثبت و شتابان شرکت، امیدواریم که پرتفوی ۶ هزار میلیارد تومانی محقق شود و البته روند اصلاح پرتفوی ادامه پیدا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای سال آینده هم توقع می‌رود که بودجه پیش‌بینی شده محقق شود. پیش‌بینی بودجه 1403 شرکت بیمه ملت حدود ۸ هزار میلیارد تومان است که در جلسات هیات مدیره در حال بررسی است.

 


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : بانک و بیمه , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه