زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» اجتماعی » نامه شورای شهر به زاکانی برای کنترل ترافیک «سرای ایرانی»
تاریخ انتشار : 2023/12/19 - 12:05
 کد خبر: 164488
 50 بازدید

نامه شورای شهر به زاکانی برای کنترل ترافیک «سرای ایرانی»

رئیس شورای شهر تهران در مورد وضعیت ترافیک ناشی  سرای ایرانی با تأکید بر اینکه ترافیک روزهای شنبه تا چهارشنبه معمولی است؛ اما پنجشنبه و جمعه ترافیک سنگین و ناراحت کننده است، گفت: تذکر و نامه اهالی را برای شهردار ارسال کردیم و از شهردار منطقه خواسته‌ایم با همکاری پلیس در این مورد چاره‌اندیشی کنند.

نامه شورای شهر به زاکانی برای کنترل ترافیک «سرای ایرانی»

به گزارش ایسنا، مهدی چمران در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در مورد دستور جلسه امروز شورا با بیان اینکه در جلسه امروز تبصره‌های بودجه سال ۱۴۰۲ بررسی خواهد شد، اظهار کرد: به مناسبت روز حمل و نقل، نطق پیش از دستور رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل قرائت خواهد شد و یک فوریت نیز در خصوص مباحث و جابجایی‌های داخلی و همچنین یک یا دو اساسنامه بررسی می‌شود.

وی با اشاره به روز حمل و نقل به لزوم استفاده از وسایل نقلیه عمومی، تاکید کرد و افزود: البته هنوز تعداد وسایل حمل و نقل عمومی کافی نیست، چراکه در ۱۰ سال گذشته اتوبوسی خریداری نشده و سال گذشته متأسفانه تولیدکنندگان به دلیل تعطیلی خطوط ساخت اتوبوس در سالهای اخیر نتوانستند اتوبوس‌های مورد نیاز را تأمین کنند که امیدواریم امسال به قول خود عمل کنند و همچنین اتوبوس‌های خارجی که قرار است به علت کمبود زیاد و نیاز فوری وارد شود، نیز سریعتر وارد شود.

چمران در مورد روند تخصیص اتوبوس از سوی وزارت کشور، گفت: برخی‌ها دوست دارند تصمیم بگیرند ولی از کار خبری نیست، تصمیم را گرفتند خب بیاورید اتوبوس بدهید . سال قبل ۶۰۰ دستگاه سهم اتوبوس را وزارت کشور دریافت کرد و ۱۷۴ دستگاه تحویل داد و بهتر است اهل عمل باشند. البته می‌دانیم وزیر کشور کار خود را می‌کند، اما زیاده‌خواهی برخی افراد اجازه نمی‌دهد که امور پیش برود. البته حرف زدن راحت است و باید عمل کنند و اتوبوس بیاورند و ما دستشان را می بوسیم.

وی همچنین در مورد وضعیت ترافیک ناشی  سرای ایرانی با تأکید بر اینکه ترافیک روزهای شنبه تا چهارشنبه معمولی است اما پنجشنبه و جمعه ترافیک سنگین و ناراحت کننده است، اظهار کرد: تذکر و نامه اهالی را برای شهردار ارسال کردیم و از شهردار منطقه خواسته‌ایم با همکاری پلیس در این مورد چاره‌اندیشی کنند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: برای مثال درخواست کردیم که در تبلیغات، مردم را از شنبه تا چهارشنبه دعوت به حضور کنند و مردم را برای پنجشنبه و جمعه دعوت نکنند البته باید اقدامات عملی انجام دهند.

چمران در خصوص سرانجام تصویب نرخ بلیت متروی پرند در هیئت تطبیق فرمانداری، یادآور شد: هنوز در این خصوص خبری نیامده است.


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه