زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» بانک و بیمه » اعتماد: مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی برکنار شد
تاریخ انتشار : 2023/12/03 - 14:34
 کد خبر: 163921
 28 بازدید

اعتماد: مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی برکنار شد

در تازه‌ترین تغییرات وزارت کار بر اساس شنیده‌های اعتمادآنلاین، میرهاشم موسوی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری که مسئولیت و حمایت از ثبت‌نام بسیاری از چهره‌های این تشکل در انتخابات مجلس یازدهم را بر عهده داشت از سمت مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کنار گذاشته شد.

اعتماد: مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی برکنار شد
اعتمادآنلاین نوشت: میرهاشم موسوی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، از مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی کنار گذاشته شد.
تغییرات در وزارت کار وارد لایه جدیدی شد. همان‌طور که پیش از این اعتمادآنلاین اطلاع‌رسانی کرده بود صولت مرتضوی، وزیر کار در تلاش است تا تغییراتی در سطوح مدیریتی این وزارتخانه ایجاد کند.
در تازه‌ترین تغییرات وزارت کار بر اساس شنیده‌های اعتمادآنلاین، میرهاشم موسوی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری که مسئولیت و حمایت از ثبت‌نام بسیاری از چهره‌های این تشکل در انتخابات مجلس یازدهم را بر عهده داشت از مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی کنار گذاشته شد.
میرهاشم موسوی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری از شهریور 1400 و با حضور عبدالملکی در وزارت کار به سمت مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی منصوب شده بود.
آن‌طور که اعتمادآنلاین شنیده گفته می‌شود ایروان مسعودی‌اصل که گویا پیش از این معاون سازمان بازرسی کل کشور بوده، قرار است مسئولیت تامین اجتماعی را بر عهده بگیرد.
به نظر می‌رسد با توجه به سمت قبلی مسعودی‌اصل حضور او در سازمان تامین اجتماعی به امید اصلاح ساختار در این سازمان که تقریبا رو به ورشکستگی است، صورت گرفته است.

برچسب ها : ,
دسته بندی : بانک و بیمه , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه