زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۰
» اجتماعی » ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط اتوبوسرانان/رایگان بودن هزینه سفر در صورت خرابی دستگاه‌های کارتخوان
تاریخ انتشار : 2023/11/26 - 15:47
 کد خبر: 163629
 46 بازدید

سخنگوی اتوبوسرانی تهران تاکید کرد

ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط اتوبوسرانان/رایگان بودن هزینه سفر در صورت خرابی دستگاه‌های کارتخوان

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تأکید بر اینکه دریافت وجه نقد توسط اتوبوسرانان ممنوع است از شهروندان تهرانی درخواست کرد برای استفاده از اتوبوس کارت بلیت الکترونیک تهیه کنند.

ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط اتوبوسرانان/رایگان بودن هزینه سفر در صورت خرابی دستگاه‌های کارتخوان

به گزارش ایسنا، احسان تقدسی با اعلام اینکه دریافت کرایه نقدی توسط رانندگان تحت هر عنوان ممنوع است، افزود: به واحدهای نظارتی شرکت واحد تأکید شده تا در صورت اعلام تخلف در این خصوص با فرد خاطی برخورد شود.

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه در صورت خرابی دستگاه کارتخوان هزینه سفر با اتوبوس رایگان است، ادامه داد: از عموم شهروندان درخواست می‌کنیم با توجه به ممنوعیت پرداخت نقدی به رانندگان، برای سوار شدن در اتوبوس از پرداخت وجه نقد تحت‌ هر عنوان خودداری کرده و صرفاً از کارت بلیت استفاده کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، وی با بیان اینکه با همکاری سازمان فاوای شهردای تهران، دستگاه‌های جدید کارتخوان در ایستگاه‌ها و اتوبوس‌ها در حال نصب است، افزود: شهروندان گرامی می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق سامانه های ۱۳۷ پلاس و یا کد دستوری #۲۲*۱۳۷* اطلاعات سفر و شماره اتوبوس را اعلام تا پیگیری لازم از سوی همکاران ما در اتوبوسرانی صورت گیرد.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه