زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۰
» اجتماعی » پرداخت۱۲۰۰۰میلیاردتومان تسهیلات برای۲۲۰هزار فرصت شغلی/اشتغالزایی در روستاهاوتقویت گروههای جهادی
تاریخ انتشار : 2023/10/30 - 11:52
 کد خبر: 162709
 35 بازدید

در مراسم تقدیر از مدیرسابق صندوق کارآفرینی امید مطرح شد

پرداخت۱۲۰۰۰میلیاردتومان تسهیلات برای۲۲۰هزار فرصت شغلی/اشتغالزایی در روستاهاوتقویت گروههای جهادی

در مراسم تقدیر از مدیرعامل سابق صندوق کارآفرینی امید به پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای ۲۲۰ هزار فرصت شغلی در صندوق کارآفرینی امید پرداخت و اشتغالزایی در روستاها و تقویت گروههای جهادی اشاره شد.

پرداخت۱۲۰۰۰میلیاردتومان تسهیلات برای۲۲۰هزار فرصت شغلی/اشتغالزایی در روستاهاوتقویت گروههای جهادی

به گزارش ایسنا، مراسم تقدیر از مدیرعامل سابق صندوق کارآفرینی امید در محل معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور برگزار شد.

در این مراسم سید امیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با تجلیل از خدمات نعمت الله رضایی مدیرعامل سابق صندوق کارآفرینی امید گفت: با حضور دکتر رضایی در مدیریت این صندوق و همکاری ایشان اتفاقات بسیار خوب و بی سابقه ای در زمینه اشتغالزایی برای روستاها و همچنین تقویت گروههای جهادی صورت گرفت که بدون حضور ایشان ممکن نبود و رفتن ایشان از صندوق کارآفرینی امید ثلمه ای جبران ناشدنی خواهد بود.

نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی ادامه داد: همچنین در حوزه احیای واحدها نیز کمک ویژه ایشان باعث پیشرفت‌های ویژه ای در زمینه ارائه تسهیلات به واحدهای درحال احیاء شد.

نعمت الله رضایی مدیرعامل سابق صندوق کارآفرینی امید نیز در ادامه با تقدیر از همکاری ها و حمایت های معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: در مدت مدیریت بنده در صندوق کارآفرینی امید فرصت‌های استثنایی در خدمت به مردم اتفاق افتاد.

رضایی ادامه داد: با پیگیری های فراوان هم اکنون بیش از ۲ هزار میلیارد تومان ظرفیت تسهیلات برای احیای واحدهای اقتصادی در صندوق امید موجود است.

وی گفت: همچنین در حدود دو سال مانده تسهیلات از ۳۵۰۰ میلیارد تومان به ۱۲۸۰۰ میلیارد تومان، اقساط دریافتی از مردم ماهیانه از ۱۸۰میلیارد تومان به ۳۸۰ میلیارد تومان و ام پی ال در صندوق از ۳.۱ به ۱.۹ رسید.

مدیرعامل سابق صندوق کارآفرینی امید ادامه داد: در دو سال گذشته ۸۰ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به میزان ۱۲ هزار میلیارد تومان برای ۲۲۰ هزار فرصت شغلی پرداخت شد و حداقل ۱۰ درصد شغل ایجاد شده در دولت سیزدهم در این مدت توسط صندوق کارآفرینی امید صورت گرفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، وی با اشاره به اینکه میزان تفاهمنامه ها در صندوق از ۵۴۰۰ میلیارد تومان به ۳۰ هزار میلیارد تومان رسید، گفت: درحالی که در پرداخت حقوق کارکنان در ابتدا مشکل داشتیم؛ اما حال به درآمد قابل توجهی رسیدیم و ساماندهی، فرآیند سازی و استفاده از مدیران با سابقه در داخل صندوق در پست‌های مدیریتی در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه