زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» اسلایدر اصلی » حملات مجدد القسام به تل‌آویو در پاسخ به کشتار غیرنظامیان غزه
تاریخ انتشار : 2023/10/22 - 11:22
 کد خبر: 162304
 23 بازدید

شانزدهمین روز عملیات طوفان الاقصی

حملات مجدد القسام به تل‌آویو در پاسخ به کشتار غیرنظامیان غزه

رژیم صهیونیستی برای شانزدهمین روز متوالی بدون توجه به قوانین بین‌المللی و بشردوستانه که کشتار غیرنظامیان را جرم می‌دانند، به بمباران ساختمان‌های مسکونی و مساجد در نوار غزه ادامه می‌دهد. مقاومت نیز در پاسخ به این حملات شهرهای صهیونیست‌ها را زیر حملات راکتی و موشکی قرار داده است.

حملات مجدد القسام به تل‌آویو در پاسخ به کشتار غیرنظامیان غزه

به گزارش ایسنا، منابع فلسطینی اعلام کردند، آژیرهای خطر در گوش دان، ریشون لتسیون، بیت یام و هشویلا به صدا درآمدند. منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار مهیب در شهر تل‌آویو خبر دادند.

گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس اعلام کرد، در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی در حق غیرنظامیان، تل‌آویو را هدف حملات موشکی قرار داده است.

همچنین آژیرها در کیسوفیم به صدا درآمدند. القسام اعلام کرد، تجمعات اشغالگران در نزدیکی «مفکعیم» را با موشک‌باران کرد.

این در حالی است که خبرنگار المیادین از حملات مداوم و مستمر به مناطق مختلف غزه از جمله البریج، المغازی، خان یونس، النصیرات و دیر البلح و افزایش بیشمار شهدا گزارش داد.

به گفته خبرنگار المیادین، ده‌ها شهید به بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلح منتقل شدند. این خبرنگار همچنین از حمله توپخانه‌ای بیش از یک ساعت اشغالگران به مناطق شرقی در استان شمال غزه خبر داد و گفت، در حمله صهیونیست‌ها به منزلی در غرب رفح چهار تن شهید شدند. خبرنگار المیادین همچنین اعلام کرد، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی آپارتمانی در یکی از برج‌های الصفطاوی در شمال غزه را بمباران کردند.

در این راستا، خبرنگار الجزیره نیز گفت، در حملات رژیم صهیونیستی به منزلی مسکونی در اردوگاه البریج در مرکز غزه تعدادی شهید و مجروح شدند.

به گفته منابع پزشکی شب گذشته بیش از ده‌ها فلسطینی در بمباران نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

منابع پزشکی از شهادت سه شهروند از جمله دو زن در حمله رژیم صهیونیستی به خانه‌ای متعلق به خانواده الاسطل در مرکز خان یونس و زخمی شدن تعدادی دیگر با جراحات مختلف خبر دادند.

همچنین تعدادی از شهروندان در بمباران منطقه تل الزعتر در شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه به شهادت رسیدند، هواپیماهای اشغالگر همچنین چندین آپارتمان مسکونی در مجاورت بیمارستان الشفا را هدف قرار دادند که منجر به شهادت تعدادی از شهروندان فلسطینی شد.

منابع خبری اعلام کردند که جنگنده رژیم صهیونیستی مسجد «التوبه» در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه را نیز هدف قرار دادند. جنگنده‌های اشغالگر دو مسجد را در اردوگاه آوارگان جبالیاه بمباران کردند، بدون اینکه تلفاتی گزارش شود.

همچنین وزارت امور داخلی غزه اعلام کرد که در پی بمباران قهوه‌خانه‌ای در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه ۱۲ فلسطینی شهید و بیش از ۱۷ نفر دیگر مجروح شدند.

منابع گزارش دادند که در بمباران خانه‌ای در محله الزیتون در شرق غزه پنج شهروند شهید شدند و جسد پنج نفر از زیر آوار خانه دیگری در همان محله متعلق به خانواده یاسین بیرون آمد.

به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، در همین زمینه، در بمباران رژیم صهیونیستی که خانه‌ای متعلق به خانواده ابوشماله در محله تل السلطان در غرب رفح را هدف قرار داد، ۱۱ شهروند شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند. همچنین در حمله به خانه خانواده تنبوره در بیت لاهیا، پشت سالن الطیب، دست کم ۱۲ شهروند شهید شدند.

در جنوب نوار غزه بر اثر بمباران خانه‌ای در منطقه شیخ ناصر در مرکز خان یونس توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک شهروند زن شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند و همچنین در نتیجه حمله رژیم صهیونیستی به سه خانه در رفح شش شهید و تعدادی از شهروندان نیز مجروح شدند.

رسانه‌های عبری اعلام کردند، جنگنده‌های صهیونیست در حال حاضر غزه را با ذخایر تسلیحاتی سنگین بمباران می‌کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی: وارد غزه خواهیم شد

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی بر حتمی بودن حمله زمینی این رژیم به نوار غزه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، سازمان پخش رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از هرتزی هالوی رئیس ستاد این رژیم اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر وارد نوار غزه خواهد شد و عملیاتی را علیه نیروهای مقاومت و جنبش حماس اجرا خواهد کرد.

آستین دستور استقرار سامانه‌های پدافند هوایی بیشتر در خاورمیانه را صادر کرد

وزیر دفاع آمریکا دستور استقرار یک آتشبار از سامانه‌های دفاع موشکی «تاد» و همچنین سکوهای پرتاب موشکی اضافی در خاورمیانه را صادر کرد.

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا گفت: «من همچنین دستور استقرار یک آتشبار دفاع موشکی تاد و چندین گردان اضافی از سامانه پدافند هوایی پاتریوت در منطقه را دادم تا حفاظت از نیروهای آمریکایی در آنجا تقویت شود. همچنین مقدمات استقرار نیروهای اضافی برای تقویت آمادگی و توانایی پاسخگویی سریع در صورت لزوم فراهم شود.»


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه