زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» بانک و بیمه » مدیریت‌های شعب برتر بانک مسکن تقدیر شدند
تاریخ انتشار : 2023/10/17 - 16:56
 کد خبر: 162169
 38 بازدید

در همایش سراسری مدیران ارشد؛

مدیریت‌های شعب برتر بانک مسکن تقدیر شدند

همایش سراسری مدیران ارشد بانک مسکن جهت ارزیابی عملکرد 6 ماهه نخست سال جاری با هدف تبیین سیاست‌ها و چالش‌های پیش رو طی دو روز به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

مدیریت‌های شعب برتر بانک مسکن تقدیر شدند

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، همایش مدیران ارشد بانک مسکن با هدف تبیین سیاست‌ها و چالش‌های پیش رو به مدت 2 روز در مشهد در تاریخ نوزدهم و بیستم مهر برگزار شد.

در نخستین روز این همایش، دکتر حسینی مدیر عامل بانک مسکن طی سخنانی، خواستار تبادل نظر و تشکیل اتاق فکر با حضور نخبگان بانکداری و بازاریابی برای جذب منابع شد و تاکید کرد: برای رسیدن به جایگاه برتر در شبکه بانکی همه باید پای کار باشند.
دکتر حسینی بیان کرد: ما به دنبال جذب نیروهای متخصص، فعال و از خود گذشته هستیم؛ چون کار سختی پیش رو داریم و باید برای جذب منابع مالی تلاش کنیم
در ادامه هادی عباسی اصل معاون وزیر راه و شهرسازی از بانک مسکن به عنوان بانکی خوشنام در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی یاد کرد.
وی با اشاره به لزوم افزایش و تقویت بانک مسکن افزود: اگر بخواهیم فقر در کشور ریشه کن و عدالت برقرار شود، باید مشکل مسکن برطرف شود.
عباسی اصل با بیان اینکه مسکن در ایجاد اشتغال، رشد اقتصادی و کاهش تورم نقش تاثیرگذاری دارد، گفت: کاهش تورم، ایجاد فرصت‌های شغلی و افزایش اشتغال زایی در گرو توسعه مسکن است که بانک مسکن در این راستا پیشرو و پرچم دار است.
وی اضافه کرد: معتقدم بانک مسکن و وزارت راه و شهرسازی از یک خانواده هستند و هدف اصلی این دو سازمان خانه‌دار شدن مردم است.
در این مراسم برخی از مدیران شعب استان‌ها در خصوص راهکارهای مناسب در جذب منابع، وصول مطالبات، بازاریابی و بانکداری الکترونیک بیان کردند.
علی کشاورز معاون مدیر عامل در امور شعب و بازاریابی نیز طی سخنانی درباره نظام بازاریابی حرفه‌ای و شناسایی بازار، مطالبی را بیان کرد.
صالحی معاون مدیرعامل در امور طرح و برنامه مطالبی در مورد دغدغه های مدیران در سه حوزه وصول مطالبات، کمبود نیروی انسانی و متناسب سازی حقوق کارکنان عنوان کرد.
همچنین رئوف رابطی، کارشناس اداره کل آموزش گزارشی با موضوع رویکردهای نوین بازاریابی و تجهیز منابع در عصر دیجیتال ارایه داد.
در ادامه مدیران شعب یزد، مرکز تهران و خراسان شمالی مطالبی پیرامون خدمات کارمزد محور،جذب و تخصیص منابع، تکریم ارباب رجوع و اهمیت نیروی انسانی در ایجاد انگیزه بیان کردند.
همچنین در این همایش کارگاه‌های آموزشی و جلسات هم‌اندیشی هیات مدیره با مدیران ارشد بانک برگزار شد.
در حاشیه این همایش دکتر حسینی و هیات همراه از شعب برتر بانک مسکن مشهد و پروژه های در حال ساخت بازدید کردند.
در پایان این همایش از 16 مدیر شعب برتر کشور در زمینه ارزیابی عملکرد 6 ماهه اول سال جاری تقدیر شد.


برچسب ها : ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه