زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» اجتماعی » جابه‌جایی «رایگان» بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو با مترو
تاریخ انتشار : 2023/10/17 - 11:48
 کد خبر: 162150
 39 بازدید

جابه‌جایی «رایگان» بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو با مترو

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: از اول مهر ماه تا ۲۳ مهرماه امسال و براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، ۸۴۲ هزار و ۳۵۳ دانش‌آموز و دانشجو با استفاده از مترو به صورت رایگان جابه‌جا شدند.

جابه‌جایی «رایگان» بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو با مترو

 به گزارش ایسنا، مسعود درستی با اشاره به خدمات‌رسانی مترو تهران هم زمان با بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی از ابتدای مهر ماه گفت: در این مدت با استفاده از حداکثر ظرفیت و امکانات موجود در مترو تهران و حومه سعی کردیم بهترین سرویس دهی را به شهروندان و مسافران داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از اول مهرماه تا ۲۳ مهرماه و طبق آمار در خط یک ۱۱۷ هزار و ۷۴ نفر، در خط دو ۲۱۲ هزار و ۶۵۳ نفر، در خط سه ۱۵۲ هزار و ۱۲۸ نفر، در خط چهار ۲۰۲ هزار و ۶۴۵ نفر، در خط پنج ۶۲ هزار و ۲۲۹ نفر، در خط شش ۶۹ هزار و ۲۸۱ نفر و در خط هفت ۲۶ هزار و ۳۴۳  دانش آموز و دانشجو به صورت رایگان با مترو جابه‌جا شدند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ادامه‌ داد: بیشترین میزان جابه‌جایی رایگان دانش‌آموزان و دانشجویان با ۲۱۲ هزار و ۶۵۳ نفر در خط 2  و کمترین آن در خط هفت متروی تهران و حومه به ثبت رسیده است.

بنا براعلام مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه؛ درستی در پایان با اشاره به اینکه آمار سفرهای روزانه با مترو تهران در نیمه اول مهر ماه نسبت به ماه‌های گذشته با افزایش همراه بود خاطرنشان کرد: شرکت بهره برداری مترو با تمامی امکانات آماده خدمات رسانی به شهروندان و مسافران است.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , حمل و نقل , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه