زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» اسلایدر اصلی » انتقاد دو نماینده مجلس از رد مصوبه قیر رایگان در هیات نظارت
تاریخ انتشار : 2023/09/11 - 13:46
 کد خبر: 160930
 24 بازدید

انتقاد دو نماینده مجلس از رد مصوبه قیر رایگان در هیات نظارت

دو نماینده مجلس شورای اسلامی از رد مصوبه قیر رایگان در هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام انتقاد کردند.

انتقاد دو نماینده مجلس از رد مصوبه قیر رایگان در هیات نظارت

ایسنا: رحمت‌الله نوروزی نماینده علی‌آباد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعات بحث تامین قیر برای پروژه‌های عمرانی است که این مصوبه در هیات نظارت رد شد حال این‌که موضوع تامین قیر برای بهسازی و نوسازی راه‌های روستایی و مدارس و ۱۴۰۰ شهر کوچک و ۶۰ هزار روستا است.

وی خطاب به قالیباف گفت: طبق فرموده امام و رهبری مجلس شورای اسلامی در راس امور است؛ شما باید از کیان و مصوبات مجلس دفاع کنید انتظار مردم دفاع مجلس شورای اسلامی از حق روستاییان است.

نوروزی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی در راس امور است نه هیات عالی نظارت؛ رئیس مجلس باید در جلسه سران قوا از مصوبه مجلس شورای اسلامی دفاع کند که برای روستاییان و عمران و آبادانی کشور است.

وی همچنین در تذکر دیگری از پرداخت نشدن پول کشاورزان و برنج‌کاران انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، کاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا نیز در تذکری اظهار کرد: کار هیات عالی نظارت، نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلان و نه شخم زدن قانون است ما در مجلس شورای اسلامی قانون می‌نویسیم و به تایید شورای نگهبان هم می‌رسد اما هیات عالی نظارت قانون را شخم می‌زند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که هیات عالی نظارت برخوردهای دوگانه با مصوبات مجلس شورای اسلامی دارد، گفت: نمونه آن موضوع منطقه آزاد است که یکی را تصویب کرد و دیگری را سه سال معطل نگه داشتند یا این‌که مصوبه مجلس درباره حقوق کارگران، شفافیت و بیمه تامین اجتماعی رد شد درباره خودرو هم هیات عالی آن را رد کرد بعد که دولت لایحه آورد، آن مصوبه را تایید کرد.

دلخوش با اشاره به رد مصوبه قیر رایگان در هیات نظارت تصریح کرد: هیات عالی ۵۰۰۰ تن قیر رایگان را کم کرد با این استدلال که قاچاق می‌شود حال این‌که ما سازمان بازرسی و دیوان محاسبات را به عنوان ناظر گذاشته‌ایم سوال این است که مگر بنزین، نفت و دارو و حتی گوسفند قاچاق نمی‌شود، چه شده که به قیر چسبیده‌اند؟

وی خطاب به قالیباف اظهار کرد: انتظار می‌رود جلوی برخوردهای دوگانه گرفته شود و اجازه ندهید که هیات عالی  مصوبات مجلس شورای اسلامی را باطل کنند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه