زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» تله تایپ » جانشین ریاض محرز مشخص شد
تاریخ انتشار : 2023/08/02 - 14:44
 کد خبر: 159950
 812 بازدید

جانشین ریاض محرز مشخص شد

منچسترسیتی برای پر کردن جای خالی ریاض محرز، جرمی دوکو، وینگر رن را هدف قرار داده است.

جانشین ریاض محرز مشخص شد

به گزارش ایسنا و به نقل از استار، سرانجام الاهلی با ریاض محرز به توافق نهایی دست پیدا کرد و این بازیکن راهی لیگ عربستان شد. محرز در فصلی که گذشت کم‌تر در ترکیب منچستر سیتی به میدان رفت و همین باعث شده است تا به جدایی از سیتیزن‌ها علاقه داشته باشد.

منچسترسیتی پس از از دست دادن ریاض محرز باید به آینده نگاه کند. مایکل اولیس و جرمی دوکو دو بازیکنی هستند که سیتی قصد دارد با آن‌ها وارد مذاکره شود تا بتواند جانشین ستاره الجزایری خود را پیدا کند.

به گفته فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار و متخصص نقل و انتقالات، قهرمان انگلیس به دوکو وینگر ۲۱ ساله رن بیش‌تر علاقه‌مند است. این جوان بلژیکی قبل از این که اونای امری در نهایت موسی دیابی را از بایرلورکوزن به خدمت بگیرد، در رادار استون ویلا نیز قرار داشت.

دوکو سه فصل با تیم رن بازی کرده است و هنوز دو سال از قراردادش در این تیم باقی مانده است و در پیروزی ۳ بر یک رن مقابل وستهم در بازی روز یک‌شنبه حضور داشت. او در آخرین فصل خود هفت گل زد و چهار پاس گل داد و شرایط خوبی داشت.

فصل قبل موفقیتی بی‌سابقه برای منچسترسیتی در پی داشت چرا که تیم پپ گواردیولا یک سه گانه باورنکردنی را به دست آورد و در واقع برای اولین‌بار در تاریخ، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. سیتی در یک فصل تقریباً بی‌عیب و نقص، قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و سپس لیگ قهرمانان اروپا شد.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , علمی , مطالب خواندنی
ارسال دیدگاه