زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» اجتماعی » تیراندازی میان مواد فروشان در شرق تهران/ بازداشت باند مواد فروش هنگام تقسیم پول
تاریخ انتشار : 2023/07/11 - 21:44
 کد خبر: 159666
 26 بازدید

تیراندازی میان مواد فروشان در شرق تهران/ بازداشت باند مواد فروش هنگام تقسیم پول

رئیس عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری شش شرور که اقدام به درگیری مسلحانه و تیراندازی در شرق تهران کرده بودند، خبرداد.

تیراندازی میان مواد فروشان در شرق تهران/ بازداشت باند مواد فروش هنگام تقسیم پول

به گزارش ایسنا، سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ اواسط خرداد ماه امسال خبر وقوع درگیری مسلحانه همراه با ایراد خسارت مادی به تعدادی از خودروهای شهروندان در منطقه شرق تهران به پلیس اطلاعات تهران بزرگ اطلاع داده شد که با حضور مأموران پلیس اطلاعات در محل و بهره‌گیری از اقدامات پلیسی مشخص شد عامل اصلی این تیراندازی ، یکی از اراذل و اوباش سطح تهران به هویت معلوم است.

وی ادامه داد: در ادامه با شناسایی این متهم، مأموران با بهره گیری از بانک اطلاعات مجرمان سابقه‌دار ، مخفیگاه او را در شرق تهران مورد شناسایی قرار دادند. در ادامه ماموران اطلاع پیدا کردند که متهم بلافاصله پس از این درگیری مسلحانه از مخفیگاه خود متواری شده است.

در همین راستا اقدامات پلیسی برای شناسایی محل جدید اختفای این فرد در دستورکار قرار گرفت و مأموران پلیس اطلاعات تهران بزرگ با انجام اقدامات پیچیده پلیسی، اطلاع پیدا کردند که این فرد به ‌همراه تعداد دیگری از مجرمان سابقه‌دار اقدام به تشکیل یک باند برای خرید و فروش موادمخدر کرده است.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه