زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» تله تایپ » بیرانوند با پرسپولیس توافق کرد/ پنجره فردا باز می‌شود
تاریخ انتشار : 2022/02/09 - 19:06
 کد خبر: 147533
 96 بازدید

بیرانوند با پرسپولیس توافق کرد/ پنجره فردا باز می‌شود

با پرداخت نیمی از طلب علیرضا بیرانوند از سوی باشگاه پرسپولیس، توافقات لازم برای رضایت این دروازه‌بان از باشگاه سابقش صورت گرفت.

بیرانوند با پرسپولیس توافق کرد/ پنجره فردا باز می‌شود

به گزارش تسنیم، اواسط تابستان سال جاری بود که کمیته استیناف فدراسیون فوتبال از طلب 2.5 میلیارد تومانی علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس خبر داد.
چند ماه پس از این حکم، هفته گذشته وکیل بیرانوند اعلام کرد که پنجره نقل و انتقالات داخلی پرسپولیس به دلیل بدهی باشگاه به موکلش بسته شده و تا زمان پرداخت این بدهی نیز باز نخواهد شد.

طی روزهای گذشته صحبت‌های زیادی در مورد این مسئله مطرح شد؛ تا اینکه وکیل بیرانوند امروز (چهارشنبه) به باشگاه رفت تا با رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس گفت‌وگو کند.

نتیجه این گفت‌وگو برای دو طرف مثبت بود؛ چرا که باشگاه پرسپولیس نیمی از مطالبات بیرانوند را پرداخت کرد و مقرر شد که باقیماند این طلب نیز هفته آینده به حساب دروازه‌بان تیم ملی واریز شود.
بر همین اساس طرفین توافق کردند که بیرانوند فردا (پنجشنبه) رضایت خود در این پروند را به فدراسیون فوتبال اعلام کند تا پنجره داخلی نقل و انتقالات سرخپوشان باز شود و مشکلی در جذب بازیکن جدید نداشته باشند.

توافق با بیرانوند در حالی صورت گرفت که باشگاه پرسپولیس هفته گذشته بر سر پرونده انتقال یحیی گل‌محمدی با باشگاه پدیده به توافق رسیده بود.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه