زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۰
» اجتماعی » تزریق واکسن شرط فعالیت صنوف است/محدودیت فعالیت رستوران و کافی‌شاپ‌ها
تاریخ انتشار : 2022/02/05 - 14:17
 کد خبر: 147404
 151 بازدید

استاندار فارس:

تزریق واکسن شرط فعالیت صنوف است/محدودیت فعالیت رستوران و کافی‌شاپ‌ها

استاندار فارس با بیان اینکه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده صاحبان اصناف و خریداران از ماسک الزامی است، گفت: ادامه فعالیت اصناف از بیستم بهمن ماه جاری، به تزریق سه دوز واکسن کرونا بستگی دارد.

تزریق واکسن شرط فعالیت صنوف است/محدودیت فعالیت رستوران و کافی‌شاپ‌ها

دکتر محمدهادی ایمانیه شنبه ۱۶ بهمن با حضور در نشست روزانه ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ضمن تاکید بر استمرار برگزاری جلسات علمی ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید۱۹ گفت: نتیجه مصوبات نشست‌های علمی ستاد دانشگاهی کرونا به ستاد استانی ارسال و با توجه به وضعیت موجود تصمیم گیری می‌شود تا هر چه سریعتر از وضعیت کنونی فارس خارج شویم.

او با تاکید بر اهمیت نظارت بر اصناف با همکاری نیروی انتظامی، بسیج اصناف، اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده صاحبان اصناف و خریداران از ماسک الزامی است و ادامه فعالیت اصناف از بیستم بهمن سال جاری، به تزریق سه دز واکسن کرونا بستگی دارد.

استاندار فارس با اشاره به فراهم سازی زیرساخت‌های سامانه حضور و غیاب تمام ادارات و سازمان‌ها در خصوص پایش واکسیناسیون کارکنان، افزود: در صورت نیاز دانشگاه علوم پزشکی شیراز می‌تواند با اعزام نمایندگانی از دانشگاه، گروه‌های داوطلب، بسیج و موسسه طب متعالی به ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادها، نسبت به تزریق واکسن علیه کروناویروس در محل کار اقدام کند.

ایمانیه ضمن یادآوری اینکه فعالیت رستوران‌ها، فست فودها و کافی شاپ‌ها را به شکل بیرون‌بر مجاز دانست و با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی دقیق به مردم استان در خصوص بیماری کووید۱۹ از برنامه ریزی برای پخش ویژه برنامه کرونا با حضور اساتید دانشگاه با ارائه تحلیل‌های علمی در خصوص خطرات بیماری کووید۱۹ و سویه جدید اُمیکرون و نقش واکسیناسیون به ویژه دُز سوم در کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از کروناویروس، در صدا و سیمای مرکز فارس خبر داد.

استاندار فارس ضمن اعلام استفاه از بیلبوردها و بنرهای سطح شهر برای اطلاع رسانی در خصوص بیماری کووید۱۹با همکاری تمام سازمان‌ها و ادارات، افزود: ضرورت دارد تمام ادارات و سازمان‌ها برای رهایی از این بحران با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز همکاری کامل داشته باشند.

او با بیان نقش و اهمیت مراقبت در منزل در کاهش مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها گفت: در این زمینه دانشگاه علوم پزشکی شیراز می‌تواند از همکاری حداکثری موسسه طب متعالی استفاده کند.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان فارس همچنین آمادگی مجموعه استانداری فارس، برای افزایش همکاری‌ها و پیگیری مصوبات علمی مدیریت کروناویروس و برای خروج از وضعیت کنونی شیوع کروناویروس در فارس را اعلام کرد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه