زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۰
» اجتماعی » در اولین فرصت گزارش علل اين حادثه آماده و اعلام خواهد شد
تاریخ انتشار : 2021/12/22 - 18:04
 کد خبر: 145704
 84 بازدید

مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران وحومه:

در اولین فرصت گزارش علل اين حادثه آماده و اعلام خواهد شد

مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه با تاكيد بر اينكه در حال حاضر علل بروز اين حادثه توسط كارشناسان کمیسیون عالی سوانح شركت در حال بررسی است گفت: در اولین فرصت گزارش علل اين حادثه آماده و اعلام خواهد شد.

در اولین فرصت گزارش علل اين حادثه آماده و اعلام خواهد شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مهدي شايسته اصل در خصوص اين حادثه گفت: متاسفانه در ساعت ۷ بامداد امروز، حوالی ایستگاه چیتگر در مسیر متروی تهران_کرج دو قطار رفت و برگشت با یکدیگر برخورد کردند که باعث مصدومیت ۲۰ نفر از مسافران عزیز مترو شد. خوشبختانه این حادثه تاکنون خسارت و هزینه‌ی جانی نداشته که جا دارد در همین رابطه از همکاران زحمت‌کش اورژانس تهران بخاطر حضور سریع و همکاری با عوامل مترو تشکر و قدردانی ویژه داشته باشیم.
وي تصريح كرد: همکاران ما در تلاش هستند تا هر چه سریع‌تر مسیر شمالی خط 5 مترو را از ایستگاه صادقیه به گلشهر، بازگشایی كنند تا وضعیت عبور و مرور در اين بخش از مسير به حالت عادی بازگردد.
مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه با تاكيد بر اينكه همزمان با انجام عمليات جمع آوري سانحه دلایل بروز حادثه نیز توسط همکاران بنده در کمیسیون عالی سوانح در حال بررسی است گفت: در اولین فرصت گزارش علل اين حادثه آماده و اعلام خواهد شد. اما همان‌طور که پیش از این نیز بارها توسط شهردار تهران و همچنین همکاران ما در شرکت بهره‌برداری مترو اعلام شده بود، زیرساخت، قطعات ‌‌و تجهیزات متروی تهران فرسوده شده و نیاز جدی به اورهال دارد.
شايسته ادامه داد: از آنجا که مسائل متروی تهران و حومه موضوعی ملی است کمک به بهبود زیرساخت ها نیاز به همراهی و همکاری عاجل تمامی نهاد‌های مرتبط از جمله دولت در وصول مطالبات معوق دولت‌های گذشته دارد.
وي با بيان اينكه ان‌شاالله به لطف خدا و با همکاری دولت و شورای اسلامی شهرتهران شرایط فرسوده‌ی فعلی را با کار جهادی بهبود داده و مشکلات کنونی را برطرف می‌کنیم افزود: از همه مسافرانی که دچار مصدومیت شدند و كساني كه با تاخیر مواجه شدند، پوزش می‌طلبیم و امیدواریم با تلاش همکاران در دوره جدید، کم کاری‌های گذشته را جبران کرده و دیگر شاهد حوادثی از این دست نباشیم.

 


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اسلایدر اصلی , تله تایپ , حمل و نقل , خبر داغ
ارسال دیدگاه