زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» اجتماعی » شوتبال با تدوین کاوه سخنگو باز می گردد
تاریخ انتشار : 2020/09/27 - 21:33
 کد خبر: 113939
 803 بازدید

شوتبال با تدوین کاوه سخنگو باز می گردد

نیما نوربخش: سری سوم مسابقه تلویزیونی «شوتبال» بزودی از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

شوتبال با تدوین کاوه سخنگو باز می گردد

به گزارش تدبیر تازه، «شوتبال» در فصل پیشین به تهیه کنندگی مشترک مقداد مومن نژاد و مسعود رجبیان و همچنین کارگردانی محمد پیوندی با تدوین حرفه ای کاوه سخنگو روی آنتن شبکه نسیم رفت. آنطور که شنیده می شود فصل جدید این برنامه هم بزودی کلید می خورد. برنامه شوتبال در قالب مسابقات فیزیکی و تمرکزی طراحی شده است که در این مسابقه دو بخش آقایان و خانم‌ها از نقاط مختلف کشور در گروه های سه نفره با هم به رقابت پرداختند. گفتنی است این برای نخستین بار است که شبکه نسیم تجربه متفاوتی را با حضور خانم‌ها در یک مسابقه تلویزیونی روی آنتن داشته است.

 

کاوه سخنگو شوتبال تدوینگر

کاوه سخنگو تدوین گر

در همین ارتباط سرپرست تیم تدوین این برنامه تلویزیونی به «تدبیرتازه» گفت : « همانطور که می دانید تولید برنامه هایی در ژانر مسابقه برای تلویزیون یکی از سخت ترین ژانر‌ها در حوزه برنامه سازی است، چرا که هم باید آیتم های رقابتی خاصی را تعریف کنید که برای مخاطب از نظر محتوا جذاب باشد و هم بایست از نظر فرم و اجرا چنان دقیق و منسجم باشد که استانداردهای زیبا شناسی را هم رعایت کند.»
کاوه سخنگو پیرامون حضورش به عنوان سرپرست گروه تدوین در این مسابقه گفت: « به واسطه دوستی و آشنایی با سازندگان این برنامه و حضورم در تیم تدوین فصل نخست، فرصتی فراهم شد تا طی این مدت تجربیات مشترک مثبتی را در حوزه برنامه سازی در کنار تیم قدرتمند این برنامه تجربه کنم که خداروشکر با تلاش های شبانه روزی تیم تدوین و تشویق های همکاران و مدیران شبکه از این مهم سربلند بیرون آمدیم.»

 

کاوه سخنگو تدوینگر

کاوه سخنگو تدوینگر

وی افزود : « سختی کار تدوینگر در این است که باید حس و انرژی و اهداف برنامه را به بهترین شکل مدون و مهیا کند ضمن اینکه در مسابقات تلویزیونی صحنه‌های زیادی وجود دارند که طبیعتا برنامه‌ریزی نشده‌اند. منتها در «شوتبال» بخاطر وجود تیم تولید حرفه ای، زوایای مختلفی از دیالوگ‎ها، کلوزآپ‌ها و تصاویر زیادی از صحنه‌ها و کات‌ها در اختیار داریم که همه اینها به‌نفع تدوینگر است و ما می‌توانیم با داشتن یک تیم قدرتمند تدوین که همیشه همراه من بودند برداشت‌های گوناگون از هر صحنه را ببینیم و بهترین را انتخاب کنیم.»


برچسب ها :
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , مطالب خواندنی
ارسال دیدگاه