زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» تله تایپ » واکنش آذری‌جهرمی به قتل طلبه همدانی
تاریخ انتشار : 2019/04/28 - 11:22
 کد خبر: 49658
 333 بازدید

واکنش آذری‌جهرمی به قتل طلبه همدانی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به قتل یک طلبه جوان که روز گذشته در استان همدان رخ داد، بیان کرد: یک جنایت وحشیانه و غیر انسانی رخ داده است ما باید پلیس را در امر امنیت در فضای مجازی، یاری کنیم.

واکنش آذری‌جهرمی به قتل طلبه همدانی

محمدجواد آذری جمهوری در واکنش به قتل یک طلبه جوان همدانی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

آزادی و امنیت هر دو از حق الناس است.یک جنایت وحشیانه و غیر انسانی رخ داده است، هر انسانی با شنیدن چنین خبری، متاثر می‌شود.

در سایر کشورها هم هر از چندگاهی اخباری از اینگونه جنایات منتشر می‌شود، اما عموما بررسی می‌کنند که عوامل ریشه‌ای چه بوده است. مثلا اسلحه چگونه به این راحتی در دسترس این فرد بوده؟ انگیزه‌اش چه بوده؟ و سپس در آن مواضع اصلاحاتی انجام می‌دهند. نگاهی اگر به صفحه این جنایتکار بیاندازید، نژادپرستی در آن موج می‌زند. ساده انگارانه است همه علل ریشه‌ای را رها کنیم و صرفا انتشار خبر جنایت در شبکه‌های اجتماعی را معادل همه علل بدانیم.

همین که امروز، شما مطالبه می‌کنید و من مسئول پاسخ می‌دهم و افکار عمومی قضاوت می‌کند، از دستاوردهای شبکه‌های اجتماعی است، اسمش گزارش به مردم است نه شوآف و البته مردم فرق این دو را خوب می‌دانند.

صدالبته ما باید پلیس را در امر امنیت در فضای مجازی، یاری کنیم. از ابتدای سال تدوین برنامه تقویت توان فنی پلیس را آغاز کرده‌ایم.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه