زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» اجتماعی » ارسال کمک های مردمی به ارزش ۱۱۵ میلیون تومان برای سیل زدگان شمال کشور
تاریخ انتشار : 2019/04/03 - 17:57
 کد خبر: 46386
 235 بازدید

ارسال کمک های مردمی به ارزش ۱۱۵ میلیون تومان برای سیل زدگان شمال کشور

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل گفت: با همکاری مردم و پیگیری همکاران در طی روزهای گذشته توانستیم از طریق کمک های مردمی و صاحبان صنایع بیش از ۱۱۵ میلیون تومان کمک های مردمی را برای مردم سیل زده کشور به خصوص در مناطق شمالی جمع آوری و ارسال کنیم.

ارسال کمک های مردمی به ارزش ۱۱۵ میلیون تومان برای سیل زدگان شمال کشور

حسن اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص کمک‌های ارسالی اظهار کرد: با کمک صاحبان صنایع بیش از ۹۳ تخته فرش ، پادری ، قالیچه و گلیم به ارزش ۱۱۰ میلیون تومان جمع آوری و برای کمک به مناطق سیل زده ارسال شد.

وی افزود: با برپایی چند پایگاه در سطح شهر ، پایگاه امداد در نماز جمعه ، امام زادگان شهرستان و معابر پر تردد برای کمک به زلزله زدگان پایگاه زدیم و در چند روز بیش از ۵ میلیون تومان کمک های نقدی جمع آوری کردیم و برای سیل زدگان ارسال کردیم تا قدری از آلام مردم سیل زده و گرفتار در مشکلات روزمره شمال کشور کم کرده باشیم و همه همکاران و مردم تا پایان سختی ها در کنار آنها خواهیم ماند.

اسماعیلی ادامه داد: البته با توجه به حجم بالای مشکلات سیل در اکثر نقاط کشور ، ما همچنان آماده دریافت کمک های مردمی و صاحبان صنایع در مرکز کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل در خیابان شهدا جنب اداره آموزش و پرورش برای ارسال به مناطق سیل زده هستیم و طی چند روز آینده کمک های دیگری را برای سیل زدگان ارسال خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، در چند هفته گذشته باران های شدید و غیر قابل تصور اکثر نقاط کشور را در برگرفته که در بیشتر نقاط به خصوص استانهای شمالی و جنوبی به سیل تبدیل شده و هموطنان در این مناطق محتاج وسایل اولیه زندگی هستند و امید است با کمک های مردمی و تلاش دولت این مشکلات هر چه سریع تر مرتفع گردد تا زندگی مردم به روال عادی بازگردد.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه