زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۸
» اقتصادی » رییس‌جمهوری دستور اجرای راه آهن گرگان-مشهد را صادر کرد
تاریخ انتشار : 2019/02/02 - 13:51
 کد خبر: 38956
 194 بازدید

رییس‌جمهوری دستور اجرای راه آهن گرگان-مشهد را صادر کرد

استاندار گلستان گفت که رییس جمهوری چند روز پیش دستور آغاز اجرای راه آهن گرگان - گنبد - مشهد را به عنوان مطالبه جدی مردم این استان، توسط وزارت راه و شهرسازی صادر کرده است.

رییس‌جمهوری دستور اجرای راه آهن گرگان-مشهد را صادر کرد

سیدمناف هاشمی روز شنبه در آیین متمرکز راه اندازی و آغاز اجرای 402 طرح عمرانی، تولیدی و اقتصادی گنبدکاووس افزود: این طرح بزرگ ملی که هم جنبه مسافربری و هم جنبه باری خواهد داشت، با 15 درصد سهم دولت و 85 درصد فاینانس پس از انجام مراحل اداری، اجرایی می شود.
وی اضافه کرد: با اجرایی شدن این طرح علاوه بر مردم گلستان، مردم استان های خراسان شمالی و رضوی نیز از مزایای آن بهره مند شده و خطوط ریلی استان ما به کریدور شمال – جنوب وصل می شود.
هاشمی با یادآوری سفر 24 و 25 دی امسال ریاست جمهوری و هیات دولت به گلستان گفت: این سفر برکات زیادی برای استان به همراه داشت که اختصاص افزون بر 30 هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی معادل 5 تا 6 برابر سال های گذشته، بخشی از این برکات است.
وی تصریح کرد: علاوه بر طرح های تصویب شده درجریان سفر ریاست جمهوری، اجرای 10 طرح دیگر نیز پس از انجام سفر با رایزنی های انجام شده به تصویب رسید که در دو سال آینده مردم گلستان از ثمرات آن بهره مند می شوند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اقتصادی , خبر داغ
ارسال دیدگاه