زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۸
» اسلایدر اصلی » اختلافات بودجه ای وزیر بهداشت را وادار به خداحافظی کرد
تاریخ انتشار : 2018/12/31 - 18:12
 کد خبر: 33671
 244 بازدید

اختلافات بودجه ای وزیر بهداشت را وادار به خداحافظی کرد

حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت صبح امروز در جلسه معاونین وزارت بهداشت که در ستاد این وزارت خانه برگزار شد از همکاران خود خداحافظی کرد.

اختلافات بودجه ای وزیر بهداشت را وادار به خداحافظی کرد

بر اساس اخبار رسیده به خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، سعید نمکی معاون سازمان برنامه و بودجه نیز پیش از ظهر امروز در ستاد وزارت بهداشت حضور یافته است.

قاضی زاده هفته گذشته استعفای خودش را تحویل هیات دولت داد، روز گذشته علیرغم تکذیب‌های پی در پی، این موضوع از منابع موثق مورد تایید قرار گرفت. موضوع اصلی اختلاف بودجه‌ای دولت و این وزارت‌خانه مطرح شده است.

لازم به ذکر است؛ هنوز رسما استعفای قاضی‌زاده پذیرفته نشده و خبرها از رایزنی دولتی‌ها در این باره حکایت دارد.

در همین رابطه احمد حمزه (عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی) در گفت‌وگو با ایلنا درباره استعفای سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت از سمت خود گفت: آقای وزیر امروز صبح در جلسه معاونان وزارت بهداشت که در ستاد این وزارتخانه برگزار شد از همکاران خود خداحافظی کرد. وی ادامه داد: تا این لحظه استعفای وزیر از سوی خود ایشان تکذیب نشده، از همین رو صحت دارد.

این نماینده مجلس درخصوص علت استعفای وزیر بهداشت تصریح کرد: آنطور که گفته می‌شود، موضوع اصلی استعفای وزیر بهداشت اختلاف بودجه‌ای بین دولت و این وزارتخانه مطرح شده است.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه