زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» اجتماعی » برخورد جدی با تخلفات حادثه‌ساز در نوروز ۱۴۰۳/ مردم و مسافران از تظاهر به روزه‌خواری پرهیز کنند
تاریخ انتشار : 2024/03/10 - 11:18
 کد خبر: 167753
 30 بازدید

فرمانده فراجا اعلام کرد

برخورد جدی با تخلفات حادثه‌ساز در نوروز ۱۴۰۳/ مردم و مسافران از تظاهر به روزه‌خواری پرهیز کنند

فرمانده فراجا بر ضرورت برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در ایام نوروز تاکید کرد و از مردم نیز خواست که در این ایام از تظاهر به روزه‌خواری پرهیز کنند.

برخورد جدی با تخلفات حادثه‌ساز در نوروز ۱۴۰۳/ مردم و مسافران از تظاهر به روزه‌خواری پرهیز کنند

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در جریان برگزاری رزمایش طرح نوروزی پلیس راهور و دیگر دستگاه‌های خدماتی و امدادی که صبح امروز در محل دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، گفت: امسال تمام دستگاه‌ها به شکل تمام قد در طرح نوروزی مشارکت دارند. نوروز امسال به دلیل مقارن شدن با ماه رمضان از ویژگی خاصی برخورداراست و لذا شعار انتظامی کشور در این ایام آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت است.

وی ادامه داد: در سال جدید ماموران و نیروهایی که برای خدمت به مردم در جاده‌ها مستقر می‌شوند روزه هستند و باید ۲۴ ساعته به مردم خدمت رسانی کنند لذا از مردم هم می‌خواهم که با رعایت قوانین و مقررات آنها را همراهی کنند.

رادان با بیان اینکه بیش از ۸۰ هزار نیرو در ایام نوروز از چندین سازمان‌ و دستگاه‌ در جاده‌ها مستقر می شوند، گفت: هدف از این استقرار تامین آرامش و امنیت مردم است.

فرمانده فراجا با تاکید بر ضرورت برخورد با تخلفات حادثه‌ساز گفت: در این میان افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی می‌تواند بازدارنده باشد. حقیقت این است که طبق آمارهای ما کمتر از ۱۰درصد از رانندگان مرتکب تخلف می‌شوند. اما همین ۱۰ درصد قانون گریز برای ۹۰ درصد دیگر نیز حادثه ساز شده و ایمنی ترافیکی را از بین می‌برند. از این رو تاکید دارم که باید با این متخلفین به صورت جدی برخورد شود.

وی همچنین با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان و سفرهای نوروزی گفت: مردم و مسافران از تظاهر به روزه خواری در این ایام پرهیز کرده و رستوران‌ها در شهرهای مسافرپذیر نیز با توجه به پروتکل‌های اعلام شده از سوی پلیس خدمات‌رسانی خود را انجام دهند.


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه