زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۸
» بانک و بیمه » رفتار شایسته و محترمانه کارکنان بانک مسکن قابل تقدیر است
تاریخ انتشار : 2024/03/06 - 10:59
 کد خبر: 167552
 12 بازدید

رئیس هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان یزد:

رفتار شایسته و محترمانه کارکنان بانک مسکن قابل تقدیر است

مدیر شعب استان یزد در دیدار با رئیس هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان گفت: بانک مسکن استان تاکنون تسهیلات ساخت بیش از 90 درصد واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی را پرداخت کرده است.

رفتار شایسته و محترمانه کارکنان بانک مسکن قابل تقدیر است

به گزارش تدبیر تازه نیوز به نقل از خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن، محمد غفوریان با اشاره به اینکه اقدامات بانک مسکن در طرح نهضت ملی مسکن نسبت به سایر بانکها بی بدیل است افزود: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا کنون تعداد هشت هزار و 97 واحد مسکونی به این مدیریت معرفی شده اند که قرارداد ساخت هفت هزار و 578 واحد مسکونی به مبلغ 27 هزار و 450 میلیارد ریال به امضا رسیده است.

مدیرشعب استان با اعلام آمادگی بانک مسکن برای ارائه انواع خدمات به کانون و اعضای آن، ارائه خدمات مشاوره‌ای به شرکت تعاونی مسکن کانون را نیز از خدمات قابل ارائه توسط بانک مسکن نامید.

رئیس هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان یزد نیز از اقدامات بانک مسکن در ارائه خدمات به وکلا، اعضای کانون و به خصوص رفتار شایسته و محترمانه کارکنان بانک مسکن قدردانی کرد.

محمدحسین جعفری با اشاره به تاسیس شرکت تعاونی مسکن کانون وکلای دادگستری یزد، استفاده از خدمات و تسهیلات بانک مسکن برای احداث واحدهای مسکونی اعضای این کانون را ضروی و مهم برشمرد و گفت: امید است ادامه همکاری کانون وکلا و بانک مسکن موجب پیشبرد بهتر و سریعتر پروژه شرکت تعاونی مسکن شود


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه